woensdag 19 juli 2023

lavendel

Toen we maandag naar huis reden was een groot deel van de lavendel geoogst en was het druk bij de lavendelstokerijen.
Ik heb een maand nauwelijks achter een scherm gezeten, maar ondanks verschillende oplossingen nog steeds last van mijn ogen. Het lapje uit de vorige post staat dan ook nog niet op patroon.

When we drove home on Monday most of the lavender was harvested. It was busy at the lavender distilleries.
Last month I hardly saw a screen, but despite different solutions my eyes haven't improved. I haven't put the last sampler on pattern.

6 opmerkingen:

Marja zei

Wat vervelend die problemen met je ogen. Weet niet wat de oorzaak bij jou is en of dat er iets aan te doen is? Zelf tob ik ook al even hoop dat de staar operatie die gepland staat verbetering zal geven. Sterkte hoor!

Groet,

Anoniem zei

Zou eens een oogarts consulteren !

Gr Etienne .

Elizabeth zei

Ik lees&hoor de laatste tijd zo vaak dat vrouwen last van hun ogen hebben...
Wat vervelend toch! Zeker als je graag borduurt en quilt...
Lavendel is zò mooi! Wij hebben een klein stukje en ik waan me daar in Frankrijk:)

Marthy zei

Wat naar dat het niet goed gaat met je ogen. Toen wij afgelopen zondag in de Drôme aan het fietsen waren zagen we inderdaad dat de lavendel al geschoren was.

miekequilt zei

Wat zal het heerlijk geroken hebben. Jammer van je ogen. Hopelijk komt er ( gauw) een oplossing want goede ogen zijn toch heel belangrijk.

Annelein zei

Ik ruik bijna de lavendel... Wat naar voor je dat je ogen niet meewerken... sterkte...