woensdag 26 april 2023

eindelijk weer verder

Deze top is al zo ver, en toch duurde het een jaar voor ik er weer verder mee ging.
Ik werk alleen nog in Frankrijk aan deze quilt, want hij wordt groter en onhandiger om mee te nemen.
Op 9 april ging er weer een strook aan. Zo ging ik van 7200 stukjes naar 7296 stukjes.
Hij past bijna op ons bed. Ik denk nog zo'n 700 stukjes.

I have worked a lot on this quilt top, but it took me a year to continue. 
Nowadays the quilt stays in France. It has become to big and not easy to handle.
On April 9th. I added a row. The top had 7200 pieces and has now 7296 pieces.
It almost fits on our bed. I think it needs another 700 pieces.

8 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Maar als die dan af is, dan heb je ook wat.
Succes met afmaken.
Groet Coby

Frederika zei

Wauw, maar het wordt prachtig

Margot zei

Nu - nog maar - zo'n 700 vingerhoedjes eraan !
Wat een opvallende " gigant " quilt , bijna niet meer te hanteren 1

Geweldig

Willy zei

Prachtig al die vingerhoedjes verwerkt tot een quilt. Hopelijk hoef je geen jaar te wachten om er weer verder aan te werken.

miekequilt zei

Wat een mooie quilt in wording.

Marthy zei

Hij is prachtig maar wat een werk. Maar het zal prachtig staan op je bed.

Anoniem zei

Lijkt mij heel lastig om dit te dubbelen en te quilten .

Gr Paula.

Annelein zei

Mooi zo'n rood quilt... en wat een doorzettingsvermogen... een quilt van de lange adem... en straks wanneer het af is een quilt met heel veel verhalen... vermoed ik zo...