vrijdag 21 oktober 2022

een Franse zondagochtend

Ook begin oktober zaten we nog heerlijk op een terrasje. Niet altijd, want er was af en toe een dip in de temperatuur of wat regen. We houden van Vaison la Romaine en zeker op zondag. In tegenstelling tot de drukke dinsdag als er markt is, is het op zondag heerlijk rustig en er is toch altijd wel wat te doen. Op de foto zie je achter me een kleine kunstmarkt. We rijden er dan ook graag even naartoe.

We could still sit outside on a terras at the start of October. Not always due to a dip in the temperature or some rain. We love Vaison la Romaine and certainly on Sundays. On a Tuesday, the market day, it can be very crowded. On a Sunday it is quiet and there is always something to do. On the picture you see a little art market behind me. We like to drive there.
 

3 opmerkingen:

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Lovely photo of you and so nice too enjoying the times in a lovely setting too.

Elizabeth zei

O ja, ik ben ook gek van dat plaatsje... Had er al zoveel over gelezen en gezien. Maar toen we er een keertje hartje zomer waren, was het er bloedheet. Dus mijn enthousiasme was toen snel getemperd!
Maar ik geloof dat jij bij beter temperaturen op dat terrasje zat..
Leuke foto van je!

Melisa- pinkernpunkinquilting zei

Such wonderful photos, Annelies. How wonderful to be able to go out and enjoy the market and a bit of coffee especially when it is quiet and the weather is nice. Have a very lovely weekend.