zaterdag 30 juli 2022

ook Aunt Bea's Summer Home af

 Dit huisje borduurde ik voor een deel in Frankrijk en voor een deel in Nederland. Als ik de bijenkorven zie denk ik aan de bijenkorven die ik aan de rand van sommige lavendelvelden zag. Ik ben dol op lavendelhoning! Ik ben ook weer blij met dit huisje. Met al die kleuren geeft het een heerlijk zomers gevoel. (dit is een ontwerp van Melisa van Pinker n Punkin Quilting & Stitching)

I stitched this house partly in France and partly in The Netherlands. When I see those bee hives I think back of the bee hives I saw at the edge of the lavender fields. I do love lavender honey! Stitching this house gave me again much pleasure. All those colors give me the feeling of summer. (this is a design by Melisa of Pinker n Punkin Quilting and Stitching)

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Ja, dit is echt een zomers plaatje. Mooie kleur geel.

Annelein zei

En nog zo'n prachtig kussentje erbij. Wat een vrolijke verzameling.

Ineke zei

Heel erg mooi!

Chookyblue...... zei

Beautiful.....I love watching bee collect pollen.....