donderdag 28 april 2022

Saxon Band sampler deel 8 af

Deze Saxon Band sampler is tegenwoordig een standaard iets dat ik inpak als ik naar Frankrijk ga. Ik probeer er iedere keer iets aan te doen. Deze keer was het maar een klein stukje, het onderste deel van deel 8, maar ik ben toch weer wat verder.
In het totaal komen er 12 delen.

Nowadays I always take the Saxon Band sampler with me on vacation to France. This time I only finished the second part of part 8. I am glad though I was able to add this part. Just a bit nearer to the end. 
The sampler contains 12 parts.

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Hij is erg mooi alleen het geel is zo fel vind ik ik heb de patronen ook hier en zit te denken om een wat zachtere klejr geel te nemen

Annelies zei

@Op de Facebook groep van deze sampler is een mevrouw die hem in gedektere kleuren heeft gemaakt. Dit zijn de oorspronkelijke kleuren. Misschien een aanrader om daar eens te kijken.