zaterdag 18 december 2021

zo'n mooi randje

De randjeslap 2021 is af en een boekje in de maak. 
Op de Facebookgroep "Randje per Week" is net het patroon van het onderste randje verschenen. Het is randje 57 van de 93. Wat heb ik een plezier gehad met het op patroon zetten van dit randje. Echt een uitdaging.

I finished the 'randjes'-sampler and we are working on a new booklet.
The band at the bottom of this picture was released this week on the Facebook group of 'Randje per Week'.
This is band 57 of 93 bands in total. I had much fun designing the pattern of this band. A real challenge.

3 opmerkingen:

Annelein zei

Wat mooi Annelies.

Shirley zei

Wat ziet dat er geweldig uit, al die randjes waarvan ik er herken omdat ze ook in mijn merklap zitten. Kan me voorstellen dat het laatste randje een uitdaging was, heel veel telwerk. En nu is het af, heb je al een volgende rol in de planning staan om het gat op te vullen?

Annelies zei

@Shirley, een gat zal er niet komen. Ik ben met zoveel verschillende dingen bezig. Alle randjes komen van merklappen uit mijn verzameling. Ik heb helaas op het moment niet voldoende randjes in voorraad om een nieuwe lap te starten.