dinsdag 1 december 2020

komt deze ooit af ??

 


"Christmas Truffles", ik vind het na ruim 10 jaar nog steeds een leuke quilt, maar hij komt niet af. Nu het weer december is heb ik hem voor het broodnodige kerstgevoel weer van stal gehaald. Iedere dag een uurtje en een schemaatje, zou het lukken ?

'Christmas Truffles', a quilt I still love after 10 years. Why have I never finished it ? It is December and I grabbed it out of a corner to get that lovely Christmas feeling. Each day one hour and a quilt schedule, will it work ? 

9 opmerkingen:

Petra zei

Gelukkig dat je na al die jaren de quilt nog wel steeds heel leuk vindt! Misschien in januari nog een tijdje doorgaan. Ik heb in 2020 het grootste gedeelte van het jaar aan een kerstquilt gewerkt. Niet mijn eerste keuze maar de quilt is wel in record tempo afgemaakt en kan deze december gebruikt worden. Succes.

Elizabeth zei

Te mooi en te bijzonder om niet af te maken...
Maar ik zeg niks; want hier liggen ook onafgemaakte quilts in de kast.
Een schema kan wel helpen, weet ik uit ervaring.
Succes!

Laura Strating-Janssens zei

Jou kennende komt het zeker weten af! Een schema helpt zeker: te mooi om niet af te maken hoor!

katrien zei

Het lukt je wel.

conny's quilts en creaties zei

Ach, volgend jaar is het weer kerst, mocht het je nu niet lukken Annelies. Het is een prachtige quilt. Succes met het afmaken.

miekequilt zei

Het is een leuke quilt, maar of hij afkomt weet ik niet. Als je er al zo lang mee bezig bent, kan het wel eens teveel worden. Maar met een schema en wat doorzettingsvermogen lukt het je misschien wel.

Annie Kingma zei

Het is een prachtig quilt, en eens komt de kerst dat hij af is, zeker weten.
Groetnis Annie

Kitty zei

Die oneindige hexagonnen-sal heb je ook (bijna) af. Dan moet deze zeker lukken!

neeftje zei

Annelies, mijn kerstquilt gaat ook al jaren iedere kerst een stukje verder. Heerlijk toch zo lang genieten van het maakproces. En op een dag is hij zomaar klaar!!!