donderdag 27 februari 2020

5762


Gisteren op de bee weer een strook toegevoegd. Het gaat niet meer zo snel en ik zou willen dat hij klaar was. Nog even (nou ja even...) doorbijten. 5762 stukjes zitten er nu in en ik moet naar tussen de 8000 en 9000.  
Dat bedoel ik: doorbijten.

Yesterday during the bee another strip was added. It is not going fast anymore. I was it was ready. 
I have to hold on. 5762 pieces are done, but I have to make between 8000 and 9000 pieces. 
That is what I mean: hang in there.


9 opmerkingen:

katrien zei

Prachtig.Nog lapjes nodig ?

Annelies zei

@Katrien, ik heb op het moment nog best wel wat op voorraad. Misschien later. Dank je wel voor je aanbod.

Anoniem zei

Niet "doorbijten", Annelies, maar gewoon Zen-steekjes maken, dan kom je vanzelf aan de 9000! :) Ik vind hem schitterend!
Groeten van Digna

Else zei

Vooral genieten van je steekjes XX

Anoniem zei

Wat een project is het aan het worden,gelukkig dat je nog genoeg lapjes hebt anders zouden de scrapzakjes van Supergoof ook een mooie aanvulling kunnen zijn,mocht ze ooit open gaan!

Gr An.

Chris zei

Ooohh, wat een werk Annelies. Maar hij wordt wel heel mooi!

Willy zei

Het is prachtig Annelies.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat prachtig Annelies.
Vind het geweldig dat je al zoveel vingerhoedjes, lapjes aan elkaar hebt gezet.
Iedere keer een stukje verder.
Heel veel succes bij het laatste stuk!!!

Ineke zei

Erg mooi Annelies!!! Het komt wel af, rustig de rijtjes blijven maken!!!