maandag 1 april 2019

gelukje


Nu dacht ik toch echt dat ik te laat was voor de speciale DMC doos met de eerste 35 kleuren van DMC.
Dacht, want wie schetst mijn verbazing, toen ik bij het handwerkwinkeltje bij ons in het dorp drie (!) van deze dozen zag staan. Nog even overwogen of ik het wel zou doen, maar inmiddels staat één van de dozen bij me thuis.

I thought I was too late for the special edition with the first 35 colors of DMC.
Thought, because I saw three of these boxes in my local store. I had to think it over, but only for a very short time. Now one of these boxes is mine.

8 opmerkingen:

Marja zei

Lente snoepjes!


Groet,

Else zei

Die stond gewoon op je te wachten bij de Pauw!! Mooi hoor, veel prikplezier. fijne dag zwaaizwaai

Willy zei

Mooi cadeau voor jezelf.

Annelies zei

@Inderdaad Else, bij de Pauw. Ik wilde even kijken hoe het er uit zag op de nieuwe lokatie.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. prachtig !!, gefeliciteerd :-) !

Laura Strating-Janssens zei

Geluksvogel!!

Ineke zei

Kom weer gezellig wat plaatsen!!! Wat een prachtige kleurenpalet!

Conny's-blog zei

Hoort gewoon bij jou toch, veel plezier ermee............liefs.Conny