maandag 25 juli 2016

tussendoor lapje

Dit is zo'n lapje, waaraan ik ongemerkt steekjes zet als het weer te warm is om iets anders te doen. Ineens realiseer ik me dat ik het nog niet eerder heb laten zien.
Al eerder maakte ik een borduurtje van Alice in Wonderland. Ook nu weer The Queen of Hearts. 

This is a piece that I work on when it is to hot for other things. Suddenly I realize that I have never put it on my blog.
It is the second time I make something related to Alice in Wonderland. Again The Queen of Hearts.

7 opmerkingen:

Marja zei

Ja dat is toch ook zo, als je steeds wat steekjes zet is het toch een keer af.
Antwoord op je vraag bij mij; Je zegt dat je het een mooi project vindt, ik kan je zeggen dat ik zo heel erg gegrepen ben door deze quilt! Waarom? Geen idee, het is zo'n simpel steeds hetzelfde patroon? Gewoon verliefd :). Ik heb geen idee wat de fam. Polak er van vindt, ik heb geen toestemming gevraagd (had dat gemoeten??)en heb ook geen gegevens van ze.

Groet,

Truus zei

Dit is een mooi patroontje en ik hou wel van wat afwisselende projecten om te maken.
Gelukkig wordt het deze week niet zo warm meer.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Marja, ik bedoel het in positieve zin hoor. Ik kan me voorstellen dat ze het heel leuk vinden je vorderingen te zien.

Guusje, zei

Wat een mooi patroon.

Willy zei

Mooi patroontje om bij weg te dromen.

Marina Brito de Campos zei

Enig!

Vickie zei

Oh this is wonderful!