donderdag 9 juni 2016

herkenning

Gisteren kocht ik na de bee bij Quiltstudio het Gooi het linker lapje. De kleur op de foto wijkt iets af met die in het echt.  Het is een stofje uit de serie Ville Fleurie by French General voor Moda.
In de winkel had ik al meteen herkenning. 
Het stofje boven rechts zit in mijn Dear Jane en is een provencaalse stof van Souleiado.
Hieronder zie je hem in een andere kleur. Ik zou haast zeggen zoek de verschillen !

Yesterday after the bee at Quiltstudio het Gooi I bought the fabric on the left. (first picture) The colors in real are a bit different. The fabric I bought is from Ville Fleurie by French General for Moda.
I knew I had seen the print before.
The fabric on the right is one from my Dear Jane. It is one from The Provence in France by Souleiado.
On the second picture the same print from Souleiado in a different color.
They are almost the same !

7 opmerkingen:

Supergoof zei

1 van mijn lievelingsstofjes. Ik heb het in mijn ramenlappie zitten. Blauw bloempje op wit.
Mooie nieuwe stoffen!

Annelies zei

@Dit is een heel subtiel printje. De kleur is in het echt mooier.

Monica zei

Alleen al kijken naar die mooie stoffen is leuk!

Anoniem zei

Wat zijn ze mooi. Typisch he. Groetjes Wilma

Lida zei

Noemen ze dat nou pikken? Ach er is niets nieuws onder de zon dus, maar wel heel toevallig en wel een heel mooi stofje! Fijne dag,
Lida

Annelies zei

@Lida, het kan zijn dat Souleiado al gebruikt maakte van een nog oudere print.
Het kan ook zijn dat Moda de print gekocht heeft van Souleiado. Het is in ieder geval een hele mooie print.

Else zei

Je zei het al gisteren ........... het is een BEAUTY