maandag 4 januari 2016

terug uit Frankrijk


Normaal is een wintervakantie in ons Franse huis een vakantie met grote vuren. Nu ook, met dank aan Frank, maar er was ook de rozemarijn die in bloei stond en af en toe een openslaande deur.
De hele vakantie geen mistral en zo vaak de overweldigende doodse stilte.
Heerlijk !!


In winter on vacation in France we love to have great fires, thanks to Frank. This time we also had rosemary with flowers in it like it was spring and now and than an open door. 
No mistral in fourteen days and often the immens quietness. 
Lovely !










10 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heerlijk Annelies. Mooie foto's.
groetjes
Wietske

Ans zei

Wat lijkt mij dat heerlijk, die stilte!

quilting Jeannet zei

Die heerlijke stilte kan ik me helemaal voorstellen Annelies, leuk zo,n huis in Frankrijk waar je even helemaal weg bent en toch thuis.

Johanna Zweden zei

Welkom thuis, heerlijk zo een vakantie onderkomen.

Ja stilte is heerlijk, nu dat hebben we genoeg in Zweden, word nu zelfs nerveus as er te veel geluid is!

Groetjes uit Zweden

Anoniem zei

Ja, dat is genieten dar in Frankrijk en wat een droom van een open haard. Groetjes Wilma

Marja zei

Lekker opgeschoten met je lap zeker daar voor de kachel;)?

Groet,

Annelies zei

Nee, helaas Marja. Een week zelfs helemaal niets kunnen doen. Mijn lijf had er geen zin in.

Hennie zei

Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt, heerlijk.

Groetjes Hennie.

Lida zei

Welkom terug en een gelukkig nieuwjaar gewenst! Groetjes
Lida

Sylvia zei

Heerlijk toch?! Groetjes Sylvia.