woensdag 18 februari 2015

kleurrijk

En ik borduur maar verder aan de Randjeslap 2015. Er staan al iets meer dan 70 randjes op.
Zo jammer dat ik niets kan laten zien !
Dan maar weer een lapje uit mijn verzameling. Dit is een kleurrijk en niet zo oud lapje. Het werd gemaakt door C.B. Hoonhoud in Hilversum. 

I am working hard on the 2015 Randjeslap. I have done more than 70 bands now. 
Such a pity I can't show them to you.
Instead a sampler from my collection. This one is not that old and has many colors. It was made by C.B. Hoonhoud in Hilversum in The Netherlands.

8 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Dat zie je niet vaak een merklap met zoveel kleuren
groetjes uit Zweden

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een vrolijk lapje! En dat in je vorige logje is zo mooi, ik ga die stoplappen steeds mooier vinden!
Groetjes, Cisca

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heel kleurig en heel erg leuk om te zien.
groetjes
Wietske

Frederika zei

Wat leuk zulke kleurrijke randjes

Chris zei

Kijk, dit vind ik nou een hele vrolijkerd!

Marga (MarPie) zei

Nou zie ik er geen datum op staan, waar haal jij het dan uit dat het lapje niet zo oud is?

Groetjes,
Marga♥

Monica zei

Leuk lapje, ben wel reuze benieuwd nar jouw randjes :)

Annelies zei

@Marga, ik heb op internet een C.B. Hoonhoud gevonden die in de buurt van Hilversum haar diploma machineschrijven heeft gehaald in 1940. Dit lapje zou dan ongeveer uit 1930 moeten komen. Dit soort lapjes, ook kijkend naar garen en materiaal zie je meer in de vijftiger en zestiger jaren, dus ik denk dat het een foute match is, maar zeker weten doe je het pas als iemand de persoon in kwestie heeft gekend.