vrijdag 6 juni 2014

het laatste vlaggetje



In het totaal 109 vlaggetjes mocht ik ontvangen. Geweldig ! Dit vlaggetje, gemaakt van een oud baafje van Marken, kreeg ik van Marja.
Ik weet dat deze slinger voor mijn verjaardag was, maar ik heb hem toch ook een beetje gezien als beterschap-slinger. Het heeft me heel veel goed gedaan en doet me nog steeds veel goed.
Heel, heel erg bedankt !

I received 109 flags in total. Wonderful ! This one, made from an old Dutch fabric, was sent to me by Marja.
I know these flags were for my birthday, but I also saw them as being for my recovery. It did me so much good and it still does.
Thank you very, very much !

13 opmerkingen:

Marja zei

Ben zo benieuwd naar de foto van De Vlaggetjes je eerstkomende verjaardag in februari:)

Groet,

Villa Zeezicht zei

Wat een prachtige stof! Ik snap helemaal dat je dit bijzondere cadeau koestert :)

Anoniem zei

En tot slot een prachtig vlaggetje!!!
Je kunt met je volgende verjaardag vast de hele kamer rond met je vlaggetjes.
Goede Pinksterdagen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

En tot slot een prachtig vlaggetje!!!
Je kunt met je volgende verjaardag vast de hele kamer rond met je vlaggetjes.
Goede Pinksterdagen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Betteketet zei

Schitterend, alle 109! Wat een bijzonder cadeau heb jij gekregen zeg. Ik vind het idee nog steeds super, en ik kan me voorstellen dat je er helemaal warm van wordt. Groetjes Betty.

quilting Jeannet zei

Er zaten wel hele mooie exemplaren bij Annelies.

Guusje, zei

Wat een mooi en speciaal vlaggetje is dit. Kan me voorstellen dat je enorm blij bent met allemaal.

Ineke zei

Alleen al het idee om zoveel vlaggetjes te mogen ontvangen, geweldig toch! Mooi stofje, dit laatste vlaggetje.

Liefs, Ineke

Unknown zei

Ze zijn je zo gegund! Velen zijn zich ook een hoedje geschrokken! Heerlijk dat het nu beter gaat. Wat was trouwens de uitslag van je zoon's elleboog?

Annelies zei

@Auckje, bij Victor zit er een breuk onder de radiuskop en de pols is gekneusd. Hij heeft twee weken gips gehad, maar gisteren alweer eruit . De elleboog zit nu helemaal vast, dus verder met fysiotherapie.

Marga (MarPie) zei

Te gek Annelies 109 stuks, dat is best wel veel.
De laatste zo simpel maar wel zo mooi. dank je wel voor het laten zien allemaal. Daar heb ik weer van genoten.
Fijn weekend,

Groetjes,
Marga♥

Annelies zei

@Zonder jou geen vlaggetjes Marga ! Dank voor de organisatie !!!!

Chris zei

Wij hebben ook van al die vlaggetjes genoten! Wat veel joh, geweldig. Een pracht herinnering en bemoediging.
Heel fijn en gezellig weekend Annelies!