zondag 27 oktober 2013

ruit veranderen Frankrijk

 Auckje van der Leij stuurde me deze foto's. Op een kleine handwerkbeurs in Perigueux, Frankrijk, zag ze dit tafelkleed.
Wat mooi om naar te kijken en zeker bij de grote star zie je heel duidelijk het effect van ruit veranderen.
Wat ontzettend leuk Auckje dat je me deze foto's hebt toegestuurd !

Auckje van der Leij sent me these pictures. They were taken on a very small fair in Perigueux in France. She found this wonderful table cloth.
I love looking at the pictures and look how well you see the changing of fabric when you observe the large star.
Thank you so much Auckje for sending me these pictures.


15 opmerkingen:

Rina zei

Wat gaaf. Bij de ster dacht ik eerst dat er een andere stof was gebruikt.

Ria van Kasteel zei

Wat leuk en wat doet het me denken aan de handwerklessen vlak na de lagere school. Helaas zijn er door de verhuizingen vele brodellapjes met heel veel technieken verloren gegaan. Dit leren ze tegenwoordig niet meer op school.

Groetjes van Ria ;0))

Sis Voorn zei

Wat een leuk handwerk !

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schitterend tafelkleed moet dat zijn.

Groetjes
Ines

Karin zei

Geweldig wat leuk! Dit heb ik vroeger nog op school geleerd, maar ik was de techniek helemaal vergeten. Dank je wel voor het plaatsen van deze mooie foto's!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Schitterend om te zien

lheurebleue zei

dat heb ik altijd zoiets fascinerends gevonden: hoe je met een paar steekjes motieven zo kan veranderen.

lheurebleue zei

dat heb ik altijd zoiets fascinerends gevonden: hoe je met een paar steekjes motieven zo kan veranderen.

Marja zei

Prachtig!
Wat een kunstwerk.


Groet,

AnitaS zei

Wat een prachtig voorbeeld van ruitveranderen.

josé zei

Wat leuk dit te zien. Vroeger ook gedaan, blijf het enig vinden.

Marjan zei

Wat een bijzonder effect... Echt prachtig!

Frederika zei

Wat leuk. Dat geeft echt een prachteffect. Je zou niet denken dat het om dezelfde stof gaat.

berthi zei

Geweldig resultaat!

Anoniem zei

Tegenwoordig heet het broderie Suisse,
er zijn boeken van in de winkel.

leuk om te doen.,
Annemieke