zondag 24 maart 2013

nog vier boogjes

Ik plaatste deze foto van de week al op mijn Facebook pagina. Ook vandaag ben ik ijverig bezig. Nog vier boogjes, een tunnel en een etiket. Haal ik het vandaag wel of niet ? Helaas komt er meestal wel iets tussendoor. Snel maar weer verder dan.

I already put this picture on my Facebook page last week. Today you will also find me behind the quilt. Only four scallops, a tunnel and my name. Will I make it today ? I don't think so, because there always comes something up. I am of working again.

31 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Dat is toch leuk, Annelies in actie. Volgens mij zul jij blij zijn als het af is, toch?
sterkte en succes met de (aller) laatste steekjes
groetjes
Wietske

Aangenaam verpozen met Joke zei

En nu maar hopen dat er niets tussen komt. Succes met de laatste loodjes.
Joke

Bernadette van gils zei

gewoon er niets tussen laten komen, dan moet het lukken. veel succes met de laatste loodjes
groetjes
Bernadette

Ans zei

Het zal best wel lukken vandaag, denk ik. Het is geen weer om even een wandeling te gaan maken, dus zet hem op!

FLR zei

Ik wens je heel veel rust, geen telefoontjes, geen bezoek......en heel veel plezier :-)
groet
Francisca

Martine zei

Sterkte met de laatste loodjes. Quilten is toch leuker als je het op je akkertje kunt doen.

Annelies zei

@Wietske, ik zal inderdaad blij zijn als hij af is, maar ik hou van deze quilt.

Anoniem zei

Heel veel sterkte met de laatste loodjes Annelies, je zal straks zien dat je het mist om er aan te werken ;) Fijne zondag!!

Marja zei

Spannend.....
Wij wachten vol spanning af!

Groet,

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk Annelies, nog even en je hebt een affo, ik moet altijd uitkijken dat ik het niet ga afraffelen in dit stadium ;-)

Groetjes
Ines

Marga (MarPie) zei

dat gaat je lukken, de tunnel ook maar het etiket....dat weet ik niet.
Heb je die al gemaakt en hoeft deze er alleen maar op gestikt te worden?

Groetjes,
Marga♥

AnitaS zei

Wat een leuke foto. De laatste loodjes. Succes.

Annelies zei

@Marga, alles moet nog gedaan worden. Ook de tunnel gaat met de hand. Ik borduur altijd alleen mijn naam en datum erop, maar er moet nog een verzendetiket op.

Marina. zei

We realiseren ons vooraf vaak niet waar we aan beginnen. En dat is maar goed ook, want anders zouden we veel mooie quilts niet maken. Meesterschap zit niet alleen in de kwaliteit van het werk, maar ook in het volharden en tot een goed einde brengen van de zelf opgelegde taak. Hier zie ik Meesterschap aan het werk! Nog even doorzetten en het volgende meesterstuk is klaar! Zo mooi!
Groet, Marina.

Lida zei

Oh ik hoop echt dat het gaat lukken, want deze mag in Frankrijk niet ontbreken! Fijne dag
Lida

Frederika zei

Succes !

Juicybear zei

Wat zal jij genieten als hij klaar is, ik vind hem echt prachtig zo met deze kleuren.
Groetjes Anneke

Handige Handjes zei

Wat een ingespannen gezicht...het lijkt wel een beetje dat je blij bent dat het einde in zicht is.
Nog even doorzetten, en je hebt er weer een schitterende quilt bij.

Berna zei

Gaat vast lukken. Succes met de laatste loodjes.

betty prins zei

Ik wens je een rustige quiltdag, die laatste boogjes komen vast af vandaag!!!!
Wat een opluchting zal dat zijn voor je......

Guusje, zei

O wat een mooie foto, ik duim voor je dat je het gaat redden.

marcella zei

mooie foto van Annelies aan het werk. Natuurlijk ga je het redden, hoe dan ook, maar dat het niet altijd prettig voelt, die stok achter de deur kan ik begrijpen. Heel veel quiltplezier en vooral -tijd gewenst de komende dagen.

Balsemien zei

Zet em op Annelies, dan kunnen we straks in Nantes genieten!

Joke zei

Nog even volhouden!
Wat zul je trots zijn op jezelf straks.

Wilma Kuin zei

SPANNEND!!!

Monica zei

Super! Precies op tijd voor Nantes? daar gaat hij toch ook naar toe? en zo'n deadline is eigenlijk ook niet zo gek. Ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat, succes met de laatste loodjes

Sabine.v zei

Die boogjes zal je wel lukken hoor ! Denk niet dat je vandaag zult gestoord worden met de koers op TV en met dit barre koude winterweer zet er gene mens nog een voet buiten. Doe maar rustig aan. 't Zou jammer zijn als er een schrijffout in je etiket zou staan hé? (spreek van ondervinding) Bedankt voor de nieuwste siggylijst, want dat heb je intussen ook al weer gedaan. Dag duizendpoot, nog een goede zondag!

Margot zei

Dat is dus ...stevig doorwerken !!!

En wat zal het fijn zijn als het vandaag lukt,dan
ben je klaar met een prachtige Dear Jane !!

Nog een prettige , hand, en hard , werkende
zondagavond toegewenst !

Willy zei

Gaat lukken Annelies!

Hennie zei

Het gaat je vast lukken vandaag,prachtige quilt! ! !

Groetjes Hennie.

Chris zei

Ben benieuwd naar je logje van vandaag of hij al helemaal klaar is. Daarna toch maar even uitpuffen hoor!