donderdag 19 mei 2022

mijn kringloop punnikklosjes

 Ik heb het er al vaker over gehad. Deze verzameling bestaat bij de gratie van de kringloop. Zou ik dat niet doen, dan had ik er nu al teveel. Ik vind het heerlijk wat rond te neuzen bij de kringloop en daar komen dan ook bijna al deze klosjes vandaan. De gemiddelde prijs is 50 eurocent. Veel plezier voor weinig geld zullen we maar zeggen.

I talked to you before about my collection of spool knitters. This collection is there because of the thrift shop. I only want to buy there, because otherwise the collection would become enormous. I love to go to a thrift shop and I almost found all spool knitters there. I bought most of them for less than a dollar. Let's call it much fun for a very small amount of money.

6 opmerkingen:

Elizabeth zei

Dat is een leuke verzameling! Als je op Markplaats zou gaan struinen, dan ben je verkocht... zoveel leuks...

Annelies zei

@Ik kijk wel eens, maar ga dat heel bewust niet doen. Bij mij lopen vaak dingen uit de hand.

Truus zei

Een leuke verzameling Annelies.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

Een mooie verzameling...

Ineke zei

Prachtige verzameling, allemaal verschillend?

Annelies zei

@Allemaal anders Ineke, al zijn er soms maar kleine verschillen.