dinsdag 23 januari 2018

winterse hexjes

Op de bee werk ik opmerkzaam gemaakt op de "winterse hexjes" van Anneliefs
Iedere week krijg je een mailtje met de beschrijving van die week. Later instappen kan. Ik ben na week 2 begonnen. Wat je op de foto ziet is mijn resultaat na 3 weken.
Aanmelden is gratis en je kunt je eigen stoffen gebruiken.
Anneliefs gebruikt 1 inch mallen, ik 5/8 inch.
Een erg leuk initiatief ! Ik denk dat de term quiltvirus hier wel op van toepassing is. Oh ja, er is ook een facebookpagina.

On the bee I heard about the wintry hexagons of Anneliefs.
Each week you receive a mail with the description of that week. You can join at a later time. I started after week 2. My picture shows my result after three weeks.
Joining is free and you can use your own fabrics. The description is in Dutch, but the picture that is included says it all. 
Anneliefs uses hexagons of 1 inch, I myself 5/8 inch.
What a nice initiative. I think we can talk about a quilt virus. There is also a facebook page.

10 opmerkingen:

Annelein zei

Leuk zijn die hexjes... Het begint hier ook te kriebelen maar ik geef er voorlopig nog maar niet aan toe... Heel veel hexplezier...

BezigeBijMirjam zei

Jazeker een leuk initiatief. Ik zag het bij Ineke op haar blog. Gisteren heb ik mij aangemeld en het eerste deel ontvangen. Deze week heb ik er nog geen tijd voor, maar misschien start ik er volgende week mee. Altijd al iets met hexjes willen doen.🤗

Annelies zei

@Mirjam, anders start je morgen op de bee !

Else zei

Och die meiden op de bee en hun virussen (lol) Mooi begin heb je gemaakt, ik ben ook bij met mijn huiswerk. Zwaaizwaai fijne dag

Ineke zei

Zo leuk om te doen. Mirjam, je raakt er aan verslaafd ;-)
Fijne Bee

Annelies zei

@Dank je Ineke ! Inderdaad erg verslavend.

wilma oud zei

Wat leuk dat je dit met ons deelt. Mooie hexjes. groetjes Wilma

inge zei

iedereen slaat aan het hexen, door Annelie, wat leuk! jouw versie is ook heel erg leuk!

Tineke zei

Dank je wel voor je reactie, leuk hoe het hexjes virus om zich heen grijpt
Liefs van Tineke

Muggensteekjes zei

Deze hexjes zijn heel mooi, leuk project is dit. Veel plezier en ben benieuwd hoe het verder gaat.
Fijne avond,
groetjes Ingrid.