zondag 19 april 2015

vierkantjes

Gemeerderd en geminderd en af en toe een klein foutje gemaakt. Deze vierkantjes lijken simpel, maar dat waren ze niet voor mij. Toch ben ik blij dat ik het gedaan heb. Het breiwerk geeft toch een extra toevoeging aan de pronkrol.
Met veel plezier heb ik alle pronkrolwerkjes van Jookies gemaakt. Nu ga ik nog een aantal werkjes naar eigen idee maken. Ik gebruik wel dezelfde kleuren voor de eenheid in de rol.

Adding stitches and decreasing stitches and from time to time making a small mistake. They look so easy these two squares, well not for me. I am glad I made them. It adds extra techniques to my sampler. 
I loved working on Jookies pronkrol. Now I am going to add things I design myself. I keep working with the same colors to keep the unity.

5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

at zal dat een schitterende pronkrol worden Annelies
Groetjes vanuit Zweden

Willy zei

Heel mooi Annelies. Goed dat je dit toch geprobeerd hebt, want ze zijn goed gelukt. Leuk dat je de rol nog gaat aanvullen met eigen ideetjes. Groetjes,

Marjan zei

Erg mooi geworden, Annelies! Lijkt me zeker niet makkelijk… Schitterend zo in de pronkrol.

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi geworden. Deze moet ik ook nog maken. Ben benieuwd wat je er nog meer bij gaat maken.

marijna zei

Leuke vierkantjes. Vaak lijkt het eenvoudiger dan het is.