vrijdag 28 november 2014

vliegende hartjes, carré 9

Wat was deze ook weer leuk om te doen. Eigenlijk horen de vleugeltjes van papier, maar daar werk ik niet zo graag mee.
Ik moet het iets rustiger aan doen, want een vierkantje per dag trekt mijn lijf niet. Maakt niet uit, dan maar iets later klaar.

This one was again so much fun to make. On the pattern the wings are made from paper, but I am not such a fan of working with paper.
I have to slow down a bit. One square a day is too much for me. Doesn't matter, I will end this project a few days later.

15 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Ze worden wel heel leuk Annelies!!!
Fijne dag !

FLR zei

Leuk hè, je eigen draai er aan geven! Mooi blok!
Fijne dag
Francisca

sylvia zei

ze zijn allemaal wel heel erg leuk!!
Wat vervelend dat je lijf je nog dwars zit........:(
sterkte, en liefs!!!

ria vogelzang zei

Prachtig weer, Annelies!
Hoop wel dat je lijf zich snel beter voelt....!

Willy zei

Deze ziet er heel lieflijk uit.

Anoniem zei

Ik was al aan het denken dat je weer erg actief bezig was, maar zoals ik lees geeft je lichaam weer signalen af. Doe het maar rustig aan. De blokken zijn werkelijk prachtig en ik begrijp dat je dan verder wilt. Alvast een fijn weekend. Groetjes Wilma

quilting Jeannet zei

Ook weer leuk annelies, ik ga de sneeuwpop proberen

Frederika zei

Het ziet er erg leuk uit zo. Doe rustig aan hoor. belangrijk om naar je eigen lichaam te luisteren. Een fijne dag

Annelies zei

@Dames, zolang het in mijn hoofd sneller gaat dan dat mijn lijf wil zal het mis blijven gaan. Het is ook zo'n leuk project !

Annelein zei

Ohhh.... wat leuk!!!

Unknown zei

Heel leuk,
doe rustig aan!

marga zei

In je hoofd zit vaak zoveel wat wij willen maar het lijf ja wees daar maar een beetje zuinig op ook al is dat moeilijk.
Het blokje is leuk hoor met die rode hartjes.
Fijn weekend.
Marga

Annie Kingma zei

Heel mooi weer, je hebt er al veel gemaakt, zag ze ook op FB
Fijn weekeinde Groetnis Annie

conny's quilts en creaties zei

Ook weer een mooie vondst Annelies met dat tekstlapje, Rustig aan hoor, het hoeft niet klaar voor kerst toch?

Anoniem zei

Oh met dit lapje wist ik geen raad, wat heb jij dit mooi opgelost! Complimentjes!
Pas goed op jezelf,
denk aan je,
liefs, Anje.