donderdag 31 mei 2018

oogst

De oogst van de gezellige bee van gisteren.
Het bruine stofje is misschien voor de hexjes, anders voor de voorraad.  Het scrapje met de aardbeitjes gaat in de vingerhoedjesquilt en...
Emmy is bijna klaar met haar quilt en had wat vingerhoedjes over. Ik moet ze wel herstempelen, want  die van mij zijn net iets minder smal, maar dat is geen probleem. Ik ben er dus erg blij mee.

This is what I took home with me after the bee yesterday.
The brown fabric is for the hexagonquilt, if not for my stash. The little strawberry scrap is for my thimble quilt and...
Emmy has almost finished hers and had left-overs for me. I have to remodel them a bit, but that's no problem. Happy !

12 opmerkingen:

Else zei

Wat een heerlijke oogst!! Fijne dag, zwaaizwaai

Annelein zei

Mooie oogst... en die vingerhoedjesstofjes.... daar wordt je vanzelf helemaal vrolijk van...

Veel plezier met al deze "vitamientjes"....

Mrs. Sutherland zei

Dat is fijn, die over gebleven vingerhoedjes! Even wat frisse stofjes er tegenaan en je naait weer lekker fris verder!

Groet van Mar

Elizabeth zei

Wat een prachtige lapjes laat je zien! Daar zou je toch zin van krijgen...

katrien zei

Leuke lapjes. Mooie winkel hé atelier het gooi ,wij waren er vorige zaterdag. Ga er zeker nog terug.

BezigeBijMirjam zei

Mooie aankoop en geweldig dat de vingerhoedjes van Emmy zo weer doorschuiven! Jij kunt weer voort!

wilma oud zei

Prachtige stofjes. Echt genieten! Groetjes Wilma

Anoniem zei

Mooie stofjes heb je weer uitgezocht. Spannend of de voorgeknipte vingerhoedjes passen .

Gr Ank

Annelies zei

@Ank, we hebben het op de bee al geprobeerd. Ik moet ze overstempelen, maar het past.

Quiltminizusje zei

Fijn die vingerhoedjes en het gooi is zeker een leuke winkel, ga er binnenkort weer heen met mijn zus.
Groet christine

Annelies zei

@ De bee is er erg gezellig Christine !

Ineke zei

Wat een heerlijke verwennerij!