maandag 28 mei 2018

Farmhouse Christmas deel 4

In het weekend deel 4 van Farmhouse Christmas afgemaakt. Ik was wat later, doordat het patroon in mijn vakantie binnenkwam. Verder heb ik gemerkt dat ik toch moeite heb met een kerstborduurtje maken, als de mussen nog net niet van het dak vallen.
Ik was wel weer heel tevreden toen het af was. 

During the weekend I finished part 4 of Farmhouse Christmas.  A bit late, because the pattern arrived while I was on vacation. I also found it a bit hard to make a Christmas embroidery when it's almost as hot as fresh milk.
I was a happy person when it was finished !

5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ze zijn zo leuk! En die stippenstof werkt zo leuk mee.đŸ¤—

Annelies zei

@Mirjam, op een gegeven moment zie je alleen nog maar stippen, als je aan het werk bent, maar ik ben blij met het eindresultaat.

Else zei

Hihi hoe je dat beschrijft geweldig "als de mussen nog net niet van het dak vallen" Maar je hebt het er weer in zitten en hij is LEUK. Fijne dag, zwaaizwaai

Mrs. Sutherland zei

Ik zou juist denken aan winter en sneeuw en acuut minder last van de hitte hebben! Anyway, je borduurwerk is prachtig! Leuk met die stippelstof al werkt het misschien wat minder fijn. Het wordt in elk geval een gezellige blikvanger met kerst!
Fijne dag, Mar

Ineke zei

Oh Annelies, wat wordt het mooi!!! Ik kan echt niet zo netjes borduren, ben gewoon beetje jaloers ;-)