maandag 19 maart 2018

winterse hexjes week 11

Ik was eergisteren pas tegen het middaguur terug uit Maastricht en daarom lukte het me niet om gisteren al een update te geven van de winterse hexjes van Annelie.
Wat ben ik blij dat alles een plaats heeft gekregen, want ik wist echt niet meer of wat ik deed goed was.
In het echt zijn deze kleuren wat zachter. Ik zie dat niet zo, maar ik hoor het op de bee.
Gelukkig hoef ik niets te veranderen. Ik had dat eerlijk gezegd wel verwacht. 
Het blijft erg leuk om te doen !

The day before yesterday I returned home from Maastricht around noon. No time to give an update on Sunday regarding the wintry hexies.
I am so glad that all pieces are now in place. For me it was getting more and more difficult to chose fabrics.
In real the colors are softer. I don't see that myself, but I heard that as a comment on my bee.
Luckyly I don't have to change anything. I did aspect to do so.
It is really a fun project !

12 opmerkingen:

Else zei

Het is een SCHITTEREND geheel Annelies! Fijne maandag, zwaaizwaai

BezigeBijMirjam zei

Jee, je bent al weer helemaal bij. Erg mooi geheel hoor Annelies. đŸ€—

Marja zei

Leuk en spannend om iedere keer de hexjes-lap te zien groeien, lijkt me lastig hoor zonder te weten waar je uit zult komen.

Groet,

Annelies zei

@ Dat is ook heel lastig en ik had verwacht dat ik veel moest veranderen, maar het klopt allemaal.

katrien zei

Vind je combinatie heel mooi.

Lida zei

Wat leuk en wat een mooie combinatie van stofjes heb je gebruikt! Ben heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien!
Groetjes
Lida

Chris zei

Hij wordt leuk!!

marga zei

Spannend hoor om aan iets te werken waarvan je niet het eindresultaat weet. Maar mooi is het wel hoor.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Ze zijn heel erg mooi. Ik hoop ook maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt door voor symetrie te kiezen. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

Ineke zei

Heel erg mooi!!!

Alice zei

Het ziet er geweldig uit, mooie warme kleuren en nu ben ik benieuwd wat het gaat worden.
Ik laat me verrassen, zal het vast terug kunnen lezen maar dan is de verrassing weg. Groet Alice.

Marjan zei

Prachtig zo bij elkaar!