maandag 19 februari 2018

vingerhoedjesquilt

Eigenlijk had ik het weekend aan de mystery van Michelle Yeo willen werken, maar ik had maar kleine beetjes tijd. Ik ben niet in het bezit van een handwerkkamer, dus dingen kunnen niet blijven liggen. Daarom maar gequilt aan de huisjes en alvast wat vingerhoedjes voorbereid voor de bee van woensdag. 

I wanted to work on the mystery of Michelle Yeo, but I had only small bits of time in the weekend. I do not have a sewing room, so things have to be put aside constantly. Instead I quilted some houses and prepared some small pieces (timbles) for the bee on Wednesday.

4 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Het quilten van de huisjes gaat ook gestaag door. Ik zie je dat je er al 36 gedaan hebt. Leuk, die oude fotoprintjes voor jouw vingerhoedjes.đŸ€—

Annelies zei

@De fotoprintjes komen van een lapje dat ik voor mijn verjaardag kreeg. Ja, de huisjes gaan gestaag. Wel veel pijn aan mijn handen.

Ineke zei

Ook nodig, de voorbereiding! Is het meeste werk, vind ik altijd!
Fijne week

Dinah zei

Dat is ook belangrijk werk.

Lieve groet,dinah