donderdag 23 november 2017

jampotje(s)


Zie hier de oogst als je met een aantal dames gezellig bijeen zit. Wat een leuke ochtend was het gisteren. Veel dank ook aan onze gastvrouw. 
Hieronder het potje dat ik maakte. Het patroontje komt uit het tijdschrift "Le magie de Noel" dat ik in oktober in Frankrijk kocht.

Looks what happens when you are together with a couple of lovely ladies. Yesterday I had a wonderful morning. A big thank you to our hostess. 
Below the jar I made. I used a pattern from the booklet "Le magie de Noel". I bought it in France when I was there in October.


6 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Wat zijn ze allemaal mooi en leuk geworden. Ik las zonet ook over het vervolg van Randje per week. Ik heb er nog nooit iets mee gedaan, behalve opslaan, maar ik vind het gewoon al leuk om steeds te kezen en zien. Fijne dag.

BezigeBijMirjam zei

Oh, oh, weer niet gecontroleerd! Kezen moet zijn lezen!!!!!

conny's quilts en creaties zei

Prachtig hoor, wat een leuke potjes zijn het geworden.

katrien zei

OOO wat leuk die jampotjes.

Else zei

Het was erg gezellig en wat hebben we een leuke potjes mee naar huis genomen!! Zwaaizwaai

Jane zei

Was zeker erg leuk en gezellig.