dinsdag 24 oktober 2017

nieuwe bril

En dan laat je op vakantie je bril vallen. In eerste instantie zet je hem weer op en denk nog dat er niets aan de hand is. Bij het schoonmaken, want wat zit daar toch op die glazen, merk je dat beide glazen beschadigd zijn.
Tijd voor een nieuwe look. Het is nog wel wennen hoor !

During my vacation I dropped my glasses. At first I thought everything was allright. After cleaning I new better. Both glasses were damaged. 
Time for a new look. I have to get used to them.

20 opmerkingen:

Supergoof zei

Hij staat geweldig! Zacht en lief!
Ik ben fan
:o)

Annelein zei

Dat is mij nog niet zo lang geleden ook overkomen... Gelukkig viel het onder een verzekering die ik voor het eerste jaar had afgesloten...

Leuke bril Annelies... staat je erg mooi... kleurt ook zo goed bij je sjaal...

Elizabeth zei

Ja, ik sluit me aan bij de vorige reacties... Deze bril staat je echt heel goed!
Even een paar dagjes wennen en dan is het weer heel gewoon.

Carolien zei

Dag Annelies,

Het staat je fantastisch en wat een leuke foto!

Groetjes, Carolien

Truus zei

Deze staat je heel goed en past goed bij jou. Leuke foto ook van jou.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Hennie zei

Zo krijg je nog eens een andere, deze staat super hoor !

Anoniem zei

Maakt je veel jonger en minder streng.

Gr Jo.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Leuk, je nieuwe look. Je ziet er prachtig uit

katrien zei

Staat je goed hoor.

marga zei

Mooie bril hoor een goede keuze. Ik moet ook nog maar kiezen is toch wel moeilijk.
Groeten
Marga

Annelies (ben een naamgenoot van je) zei

Je ziet er met de nieuwe bril geweldig uit! Is helemaal voor jou gemaakt.

Ineke zei

Mooie bril Annelies, staat je goed!

conny's quilts en creaties zei

Maar een prima keuze, de bril staat je goed!

Grietje vanKempen zei

Wat is dit een super foto, en wat staat deze bril je mooi.
Dag prachtig mens!!!

Frederika zei

Supermooi.

Dinah zei

Hij staat je mooi.

Lieve groet,dinah

Marja zei

Staat je heel goed Annelies!


Groet,

BezigeBijMirjam zei

Deze nieuwe look staat je goed. Ik heb het idee dat deze je wat jonger maakt.

Anoniem zei

Mooie bril, staat je erg goed!!

Sylvia`s Quilts zei

Hij staat erg goed, vlot en jeugdig!
Groetjes Sylvia