woensdag 26 april 2017

mannetjes !


Vraag me naar mijn favoriete randje en ik hoef niet na te denken. Ik hou van de mannetjes. Als ik ook maar een lapje zie met dit randje erop ben ik verkocht.
Vaak kom ik ze niet tegen, maar het is weer gelukt.
Dit mooie lapje, gemaakt door Tjerkje Klok in 1944 in Oosterwolde heeft ze.


What is my favorite band ? I do not have to think about that. I love the little men. 
I do not see them often, but I managed to buy one again.
This sampler was made by Tjerkje Klok in 1944 in Oosterwolde, The Netherlands.

7 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een grappig randje

Marja zei

Leuk dat je weer 'mannetjes' gevonden hebt.
Bijzonder ook dat het lapje uit '44 is, zo tegen het eind van de oorlog waren er steeds minder.....

Groet,

Supergoof zei

ja dat zijn de leukste, de grappigste en ook de vrolijkste!
:o)

Anoniem zei

Oorlogs mannetjes nu heten ze militairen ,ben er niet dol op.

Gr Jean

Vickie zei

:D This sampler brightened my day!

Jeanny zei

Wat bijzonder om weer een lapje met dat randje tegen te komen!

Lida zei

Schattig lapje en wat een leuke kleurtjes! Groetjes
Lida