maandag 16 november 2015

Sixth day

Het mag een wonder heten dat ik weer een blogje kan schrijven. Even zaten we zonder computer en nu is het zo wennen aan de nieuwe. (zucht)
Veel tijd voor handwerken was er dan ook even niet. Hoe blij was ik dat ik gisterenavond het zesde deel van The Twelve Days kon afronden !

You may call it a wonder that I am writing this message. For a moment we had no computer and now I need to learn the changes.
I didn't have much time to write. So glad that I finished part six of the Twelve days yesterday evening. 


On the sixth day of Christmas
my true love sent to me:
Six Geese a Laying
Five Golden Rings
Four Calling Birds
Three French Hens
Two Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

6 opmerkingen:

Marja zei

Mooi weer deze. En ook al je werk voor de RPW2016 nog er bij...
Hier was dat pas ook zo, een niet werkende compu, we kunnen bijna niet meer zonder, het is in ieder geval heeeel lastig.

Groet,

Johanna Zweden zei

Word mooi Annelies
Groetjes uit Zweden

Sylvia zei

Ziet er weer mooi uit. Zonder werkende computer, ik kan het me ook al bijna niet voorstellen!!
Groetjes Sylvia.

Guusje, zei

Dat is weer wennen aan een nieuwe computer maar het is je gelukt. Je borduurtjes zijn zo leuk. Ik wil er deze week ook aan beginnen.

Renée zei

Mooi hoor! Je hebt me besmet, ik ben gisteren begonnen. Leuk werkje. Nu even inhalen......

Annelies zei

@Viv, in de linkerkolom zie je het blog van Plum Street Samplers. Daar staan de patronen. Tot nu toe zijn er zeven gepubliceerd.