zondag 1 november 2015

Share Jane

Moda Fabrics en Jeltje van Essen van quiltshop 100 rozen zijn gestart met het Share Jane project. 
Rechts bovenaan een glimp van hoe de quilt gaat worden. 
Er worden drie quilts gemaakt, één blijft in Nederland, één gaat naar Canada en één reist in de stand van Moda.
Gisteren kreeg ik de stof opgestuurd voor het blok dat ik mag maken, Pap's Star, de ster in de ster.

Moda Fabrics and Jeltje van Essen from the quiltshop 100 rozen have started the Share jane project.
In the right upper corner you see a preview of the design.
Three quilts will be made. One stays in The Netherlands, one goes to Canada and one will travel in the booth of Moda.
Yesterday I received fabric for my block. I am going to make Papa's Star, the star within the star.

7 opmerkingen:

Rita zei

Hier kwam de stof ook binnen, zo'n leuk initiatief en daardoor,leuk om mee te doen.

Martine zei

Mijn pakje is nog niet aangekomen maar ik ben erg benieuwd. Lijkt me leuk om een DJ blok van heel andere stofjes te maken.

Simone zei

Wat leuk! Ik was dinsdag bij Jeltje in de winkel en toen heeft ze er alles over verteld.

Unknown zei

Ik heb ook gisteren de enveloppe gekregen! Leuk om mee te doen!

Annelies zei

@Leuk om dit met zijn allen te doen en ook te horen wie er meedoen.

Bezig Plus zei

Wat een leuk project voor je, wens jullie heel veel steekjesplezier....

petronella zei

Succes!