woensdag 18 november 2015

Seventh Day

Fijn dat ik helemaal bij ben met de Twelve Day of Christmas van Plum Street Samplers en nu tot zondag kan wachten op het nieuwe patroontje !
Ik zal me de komende dagen concentreren op RpW 2016 en misschien zelfs een huisje.

I have finished all the patterns of the Twelve Days of Christmas of Plum Street Samplers. I have to wait till Sunday till the next one will be released.
Now I can concentrate on RpW 2016 and maybe even a little house.

On the seventh day of Christmas
my true love sent to me:
Seven Swans a Swimming
Six Geese a Laying
Five Golden Rings
Four Calling Birds
Three French Hens
Two Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

8 opmerkingen:

Ans zei

Wat ga je toch snel, en zo netjes ook, mijn complimenten.

Johanna Zweden zei

Groetjes uit Zweden

Johanna Zweden zei

O mijn tekst is weg, dus daar ben ik weer!

Ga jou ook Turbonaald noemen

Martine zei

Wat ziet dat er leuk uit.

Truus zei

Geweldig dat je helemaal bij bent met de patroontjes. Deze heb ik nog opgeslagen want ik kom er niet aan toe voorlopig. Jij zult ze allemaal wel af hebben als het Kerst is.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat mooi. Het zijn erg leuke patronen. Ik heb ook garen en linnen erbij gepakt en hoop vanavond aan de eerste te beginnen.

Chris zei

Wat enig!!

Annelein zei

Het is/wordt prachtig!!!