maandag 9 november 2015

Fourth day

Het weekend hard gewerkt aan het vierde deel van de Twelve days of Christmas, een gratis patroon van Plum Street Samplers. Gisteren werd deel 6 gepubliceerd, dus ik loop wat achter. 
Het brengt me wel helemaal in de stemming voor Kerstmis.
I used the weekend to work hard on part four of the Twelve days of Christmas, a free chart from Plum Street Samplers. Yesterday part 6 was released so I am a bit behind.
It gives me the ultimate Christmas feeling.


On the Fourth Day of Christmas
my true love sent to me:
four Calling Birds
three French Hens
two Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

6 opmerkingen:

Marja zei

Deze wordt zó leuk, iedere keer als ik jou borduurwerk zie dan zit daarna dat liedje heel de tijd in mn hoofd:)

Groet,

Johanna Zweden zei

Het blijft een leuk patroon, en de traditie in de Uk is zo leuk......

Word heel mooi Annelies

Groetjes uit Zweden

Annelies zei

@Marja, hoe dacht je dat dat bij mij ging ?

FLR zei

Haha! Ik moet ook steeds aan het liedje denken!
Straks ken je de tekst wel feilloos ;-)
Het is een prachtig borduurwerk en ik roep steeds NEE! tegen mezelf......
groetjes
Francisca

quiltlodge gerda zei

Oei, al weer zo iets moois voor de Kerst!

marijna zei

Leuk om zo in de kerststemming te komen.