donderdag 12 november 2015

Fifth day

            
Omdat ik druk bezig ben met het borduren van Randje per Week 2016 komt er even weinig van de huisjes.
Als ik nu niet meer achter loop met de Twelve Days of Christmas moet het toch lukken om.....

I am busy working on Randje per Week 2016. That means less time for the blue houses.
Now if I am not behind with the Twelve Days of Christmas I should be able to.....

On the fifth day of Christmas
my true love sent to me:
5 Golden Rings
4 Calling Birds
3 French Hens
2 Turtle Doves
and a Partridge in a Pear Tree

4 opmerkingen:

Ans zei

Ik vind toch dat het allemaal best wel snel gaat, volgens mij zitten er bij jou meer uren in een dag! Het gaat heel mooi worden!

Marja zei

Dat gaat je best lukken, succes!

Groet,

Chris zei

Wat een ontzettend leuk borduurwerk is dat.

Annie Kingma zei

Heel mooi borduurwerk, je gaat best vlug.
2016 lijkt weer een fijn project te worden
Groetnis Annie