donderdag 18 december 2014

samen naar Kerst, blok 24/24

Quiltmania had bij dit blokje de tekst: "All come home for Xmas". Dat heb ik zo goed en zo kwaad als ik kan vertaald. 
De vier hartjes staan voor ons gezin, bij sommigen beter bekend als "Annelies en haar mannen". Het is heel goed dat de mannen in deze quilt komen. Ze zijn me heel erg dierbaar. (zacht uitgedrukt)
In de quilt is plaats voor 25 vierkantjes. Ik ben zelf bezig met een ontwerpje voor blok 25.

Quiltmania used the English words on this block: "All come home for Xmas". I translated that in French.
The four hearts stand for me, my husband and our two sons, aka "Annelies and her men". I love having them in this quilts. They are very dear to me. (to put it mildly)
The quilt has room for 25 blocks. I am designing number 25 myself.

6 opmerkingen:

Ans zei

Wat een leuk blok weer, en wat een leuk idee om je mannen er in te verwerken!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Leuk blok, jij en je mannen! Het wordt dus een hele quilt, die zal mooi worden. Ik ben benieuwd hoe je eigen blok er uit gaat zien!
Groetjes,Cisca

BezigeBijMirjam zei

Een heel leuk blokje weer. En wat een mooi achtergrondstofje met dat kleine Paisley motiefje. Het wordt nu met jouw mannen wel een zeer persoonlijk quiltje.

Anoniem zei

Echt genieten van jouw blokken.

katrien zei

Nog zo'n leuke.

Frederika zei

Een lief blokje zo