maandag 7 april 2014

pronkrol Jookies deel 17

Ontzettend leuk om aan de pronkrol van Jookies te werken, maar ik loop erg achter. Het ging goed tot en met deel 11 en daarna viel het stil. (zoals alles stil viel)
Toen het nieuwste deel 17 in de brievenbus viel ben ik er gewoon aan begonnen en het is nu af. De andere delen komen vast wel. Wie weet pak ik binnenkort deel 16 ter hand.

I love working on Jookies long sampler, but I am way behind. It went well for the first eleven parts and then it stopped. (as everything stopped)
Lately I received part 17 and thought why not ? It is finished now. The other parts will follow. I might start with part 16 soon.

15 opmerkingen:

Jeanneke zei

Heerlijk voor je, dat het weer op hebt kunnen pakken, Annelies, en dan nog wel met zulk prachtig smockwerk!
De rest komt vanzelf ook in orde, maar eerst jij zelf natuurlijk. Dat jij zo zoetjesaan gestaag vooruit mag blijven gaan, wens ik je van harte toe.
Groetjes,

Jeanneke.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig Annelies. Vroeger vond ik dit zo leuk om te doen op de lagere school en daarna heb ik het nooit meer gedaan. Ontzettend leuk om te zien en fijn dat je het nu toch hebt kunnen maken!!!!
groetjes
Wietske

Annelies zei

@Helaas, twee middagjes aan gewerkt en weer pijn in mijn schoudergewricht. Hopeloos !

Supergoof zei

Jij bent al bij het moeilijke stukje! Knap!
Ik ben nog maar bij deel 2. Het is leuk hè om het allemaal te leren.
Pas goed op jezelf Annelies, dan gaat het straks ook weer beter met handwerken. Ik zag je foto van je bezoekje aan Amsterdam en vind dat je er heel knap uit ziet!
'Gewoon',... nog eventjes rustig aan doen.

Chris zei

Ik vind het prachtig. Kalm aan maar hoor Annelies!!

Joke zei

Fijn dat je dit hebt kunnen maken maar pas goed op jezelf hè?

petronella zei

Heel mooi!

Lenie zei

Prachtig smockwerk Annelies. Vond ik vroeger ook zo leuk om te doen.

Groetjes
Lenie

Renée zei

Heel mooi, Annelies! Ik ben pas bij deel zes en kijk uit naar de volgende.

Guusje, zei

Wat een erg mooi smoklapje.

Rennie zei

Jammer Annelies dat je zo snel last krijgt. Het is wel heel leuk geworden.

Marjan zei

Rustig aan, hoor! Dit is in elk geval echt prachtig geworden!

Anoniem zei

Wat ziet dit er prachtig en herkenbaar uit Annelies en zoals de rest je ook al adviseert: rustig aan, denk aan jezelf. Lieve groeten van Wilma

Balsemien zei

Leuk dat smockwerk, ik had er vroeger een jurkje mee. Daar heb ik geen herinnering aan, de herinnering is er door foto's!

lheurebleue zei

wow, dat heb je mooi gedaan!