maandag 3 maart 2014

vlaggetjes (9)

Wat heb ik toch veel vlaggetjes gekregen ! Helaas twijfel ik bij een paar vlaggetjes van wie ze zijn. Het voordeel van een blog is dat dat altijd te achterhalen is.
Het middelste vlaggetje kreeg ik van Christiane en de onderste van Louise, maar nu... ? Ik denk dat de bovenste van Bep of Diny is, maar ben niet zeker.....

I received a lot of flags. Alas, from some I am not sure from who they are. I know however that my blog will help me.
The one in the middle was made by Christiane and the one below by Louise, but now... ? I think the one above was made by Bep or Diny, but I am not sure...

8 opmerkingen:

Chris zei

Hoeveel heb je er wel niet gekregen Annelies? Deze zijn ook weer zo leuk en allemaal verschillend!

Annelies zei

@Ik heb ze nog niet geteld Chris. Ik heb er nu 27 laten zien.

Daniëlle zei

Wat een schatjes zijn het! Dacht even dat het de nieuwe "siggies" waren. Nog van harte!! Liefs, Daniëlle

Anoniem zei

Weer mooie vlaggetjes Annelies.Misschien kun je de naam op het biasband schrijven,dan weet je altijd wie de maakster is.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Elsbeth zei

oh..ligt op puntje van mijn tong...maar ik weet het ook niet meer! Misschien meldt de maakster zich wel!

Hennie zei

Wat mooi al die vlaggetjes ! ! !

Groetjes Hennie.

Annelies zei

@Truus, dat heb ik al gedaan, maar hier heb ik een achternaam en twee mogelijke voornamen.

petronella zei

Geweldig! En vele patchworktechnieken komen voorbij!