vrijdag 28 maart 2014

smockwerk

Vandaag viel al weer deel 17 van de pronkrol in de bus. Ik loop ver achter, maar kan toch steeds genieten als er een nieuw deel binnenkomt hoor. 
Bij dit deel heb ik er meteen een gedeelte van een pronkrol bijgelegd die recent in mijn bezit is gekomen. De rol komt uit een klooster in Etten-Leur. 

Today the post brought part 17 of the long sampler. I am far behind, but I still enjoy the parts I am getting.
I immediately fetched my latest purchased long sampler. This is one from a monastery in The Netherlands.

Omdat ik klachten hield ben ik van de week even twee dagen in het ziekenhuis geweest voor onderzoek. Laten we hopen dat ik nu weer snel wat meer kan handwerken.

Because I kept having complaints I was in hospital this week for two days. Let's hope I can do some more needlework soon.


14 opmerkingen:

Jeanneke zei

Ik hoop met je mee, Annelies!
Een goed en zonnig weekend gewenst.
Groetjes,

Jeanneke.

betty prins zei

Wat een mooie smock werkjes, Annelies, geniet daar van en ik hoop zo dat je je weer iets beter gaat voelen!

Marja zei

Mooie pronkrol(stukje)
Jammer(en vervelend) dat het herstel niet zo loopt als je zou willen.
Hoop dat het snel beter gaat met je!

Groet,

neeftje zei

Ik hoop dat je nu weer een beetje opknapt! Sterkte!!!

Ineke zei

Neem wel op tijd je rust. Hopelijk gaat het wat beter?!

Liefs, Ineke

Annelies zei


@Dat is nog te vroeg om te zeggen Ineke, maar ik hoop dat het helpt.

Joke zei

Leuk om je oude smockwerkjes te zien.
Het allerbeste gewenst met je gezondheid!

Anoniem zei

Leuk de smockwerkstukjes-25 jaar geleden verschillende smockwerk gedaan voor de jurkjes en bloesjes voor dochterlief.
Misschien elke dag een kwartiertje beginnen met wat handwerken,zodat jij je beter kunt ontspannen? Hoop voor je dat het gauw weer beter met je gaat.
zonnig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Truus, de oorzaak van de pijn in mijn arm ligt/lag in mijn hart. Het heeft niets met ontspannen te maken, maar met uitstralende pijn.

Anoniem zei

Ik hoop echt dat je snel herstelt Annelies!!!

Tony zei

Hallo Annelies, Prachtig smockwerk.Groeten Tony

marijna zei

Heel erg leuk. Vond het ook al erg leuk toen ik het op de huishoudschool leerde.

lheurebleue zei

mmoi smockwerk
die oranje frummels eraan vind ik wat minder ...

Annelies zei

@In het echt is het zalmkleurig, maar inderdaad wat minder.