maandag 16 december 2013

vergeten

Dit schoollapje zette ik wel op Facebook, maar ik vergat het op mijn blog te zetten.Toch zit ik nog vol vragen.
Wat betekent A10. I6 ?
Is het W.A. de Noen of een verwijzing naar Wadenoijen ?
Hebben er twee meisjes aan deze lap gewerkt ?
Ik kom er niet uit !

I did put this school sampler on Facebook, but forgot to place it on this blog.
Still I am full of questions.
Wat means A10.I6 ?
Was it W.A. de Noen or Wadenoijen ?
Did two girls work on this sampler ?
I simple do not know !

11 opmerkingen:

Monica zei

Tja, dat zijn nou van die vragen... ik zou het echt ook niet weten, ben reuze benieuwd of iemand dat zou weten.

Wilma Kuin zei

Wat een vragen kan een lapje oproepen bij je,... Ook wel leuk om zo te bedenken wat er nu allemaal zou kunnen staan,..

Berna zei

Ik dacht directaan wadenoijen maar ja, wie weet......

Johanna Zweden zei

Als ze eens wisten dat zoveel jaren nadat dit lapje gemaakt werd, er zoveel vragen zouden ontstaan.............succes met het uitzoeken
Fijne dag groetjes Joke

Anoniem zei

De A staat misschien voor de plaatsnaam en 10.16 voor de 10e maand en de datum de 16e.
Verder staat wel een jaartal.
Het blijft gissen tot er iets gevonden wordt waar het in staat of iemand die dit raadsel kan oplossen.
Succes met je puzzeltocht.
groetjes,Truus uit Drenthe

petronella zei

Nog even speuren dus! Ook weer leuk! Toch!?

Annelies zei

@Truus helaas er staat I 6 niet 16.

Lida zei

Geen idee! Maar misschien kom je er ooit nog eens achter en sommige dingen zijn bedoeld als raadsels! LOL! Groetjes
lida

Hennie zei

Ja sommige dingen blijven een raadsel, maar dat geeft er de charme wel weer aan, het lapjes is erg leuk.

Groetjes Hennie.

Willy zei

Misschien zijn het toch gewoon enkele merk voorbeeldjes.

Annelein zei

Ik denk hetzelfde als Willy