zaterdag 8 juni 2013

heel anders

Wat gaat het schrijven aan de tweede 365 dagen quilt anders dan zes jaar geleden. Toen versierde ik het met borduurtjes en bandjes. Die bandjes zijn er nu ook, maar voor de borduurtjes heb ik nauwelijks tijd. 
Mijn leven is, mede doordat ik nu part-time werk, heel wat drukker geworden. 
Ik weet één ding nu al zeker, over zes jaar komt er echt geen derde 365 dagen quilt.

Writing my second 365 days quilt is so much different from the first one. Then I decorated it with ribbons and embroidery. Now I have hardly time to make the embroidery.
My life has become so much busier since I started working again. 
I know one thing for sure, I will not start a third quilt six years from now on.

17 opmerkingen:

Judith zei

Over zes jaar ziet je leven er weer heel anders uit! Zeg nooit NOOIT! Fijn weekend,

Lida zei

Maar wat een bijzondere kleuren stofjes gebruik je deze keer, vorige keer veel lichtere en ik vind dit ook wel heel mooi! Succes ermee en misschien komt er toch nog wel wat leuks tussen! Fijn weekend,
Lida

Frederika zei

Het wordt wel heel leuk Annelies. en wie weet.....

Anoniem zei

Hoi Annelies !

Het heeft toch nu al ' vorm ' gekregen,
met deze mooie kleurtjes/lapjes !

Misschien is het een plannetje om hier die
kleine vierkante " stopjesborduurtjes " in te
verwerken, door ze hier en daar 'op te naaien ' ?

Of ... zijn deze te groot ?
Wie weet ?
quilt groetjes van Margot

inge zei

wie weet...

Chris zei

Het is ook een hele onderneming hoor!

YBBears zei

En toen moest ik glimlachen ...... heel herkenbaar namelijk.
Want ik vind twee van deze quilts ook voldoende, dus begrijp je wel.

En Annelies, twee van deze quilts is toch mooi,
ze geven veel leesvoer
en buiten dat ........
je hebt vast nog quilts genoeg in je "planning" staan, denk ik.

Dank je voor deze glimlach, leuk

Guusje, zei

Ja er kan veel veranderen in zes jaar tijd, wie weet wat er over 6 jaara te beleven valt en wat je dan allemaal beleefd. Het zijn in ieder geval twee prachtge leesquilts. Ik zit te denken om er toch ook eentje te gaan starten over een poosje,

Anoniem zei

Maar je hebt straks 2 bijzondere quilts en elk verschillend uitgevoerd.En over 6 jaar???? Och,dan zie je wel weer...
zonnig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Berna zei

Wat Juud al zei; zeg nooit nooit.

quiltlodge gerda zei

Nou, ik zou zeggen dat je dan maar extra moet genieten van het maken van deze! veel plezier!

katrien zei

Het is al een succes om een 2de te starten,en ja in 6 jaar kan er veel veranderen.Maar dat zie je dan wel binnen 6 jaar.Geniet nu maar van deze.

ria vogelzang zei

Toch heel geweldig om straks twee van deze bijzonder quilts te hebben!
Geniet ze!

Marga (MarPie) zei

Je hebt twee zonen, dus voor ieder eentje zeg maar. Waarom valt deze je maken zoveel zwaarder dan de eerste?
Kan toch niet alleen het werk zijn wat er tussen zit of was je vergeten hoeveel werk het eigenlijk was om de quilt te maken?

Groetjes,
Marga♥

Annelies zei

@Marga, ik heb nu veel meer projecten en de quilt wordt tussendoor gemaakt, terwijl ik er toen veel meer aandacht aan kon besteden.

Tamara zei

Het zijn mooie blokken. Ik zal er goed naar kijken wanneer ik aan deel 4 van Belton begin. Wanneer worden ze verzonden?

Annelies zei

@Tamara, niet zo ongeduldig. :-)