zaterdag 29 juni 2013

eindelijk pronkrol deel zeven af

Je hebt wel eens van die dingen die niet lopen. Dat was bij mij het geval met deel zeven van de pronkrol van Jookies.  Ik breide het op naald 1,5 en voor mijn vingers is dat eigenlijk een crime. 
Uithalen, draad weg moeten gooien en al dat soort dingen maakte ik mee. 
Het opmazen van de initialen, het jaartal en de verschillende steken was geen probleem.
Ik ben blij en tevreden nu hij eindelijk af is. Ik had even die laatste eindspurt van gisterenmiddag nodig.
Hoe klein de steekjes zijn laat de tweede foto zien met op de achtergrond mijn breirol.


There are things that don't go the way you want it. For me it was part seven of the long sampler of Jookies. I used needles 1,5 and my fingers hurt.
I had to throw parts away, made mistakes and more.
Stitching my initials and others stitches was no problem at all for me.
I am so glad and happy that it is finished. I worked hard yesterday afternoon.
The second picture shows how tiny the knitting is when you compaire it with my knitting role.


26 opmerkingen:

Annelein zei

Hier is een breirol gebreid met naalden 0,8. Begrijp helemaal wat je bedoeld. Ook ik dacht aan stoppen. En nu ben ik zo blij dat ik door heb gezet.

Je lapje is een plaatje geworden. Hier ligt er ook één klaar maar dan van eigen makelaardij...

Fijn weekend...

Annelein zei

Hier is een breirol gebreid met naalden 0,8. Begrijp helemaal wat je bedoeld. Ook ik dacht aan stoppen. En nu ben ik zo blij dat ik door heb gezet.

Je lapje is een plaatje geworden. Hier ligt er ook één klaar maar dan van eigen makelaardij...

Fijn weekend...

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Ik moet er niet aan denken om op zulk dunne naalden te breien! Erg mooi geworden!

Miranda zei

je mag er erg trots op zijn Annelies, want het resultaat is zo lief geworden! Fijn weekeind!

Else zei

Hogeschool gepriegel, hij is SCHITTEREND geworden! fijn weekend knuffel Else

Unknown zei

wat is hij mooi complimentjes hoor

Rina zei

Na zoveel werk zie ik wel een schitterend lapje. Ik bewonder je door zettings vermogen.

katrien zei

Super mooi.En ja heel fijntjes.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ben jij toch een kanjer in handwerken, ik kijk altijd vol bewondering naar jou prachtige werkstukken.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden en breien op naald 1,5 vind ik erg knap zo fijn.

Sis Voorn zei

Superleuk werkstuk !

Ria van Kasteel zei

Maar het werk loont wel, prachtig stukje geworden.

Groetjes van Ria ;0))

Annie Kingma zei

Een pronkje zeggen wij in de Friese taal, wat wil zeggen heel mooi, en keurig. dit deel 7 , wat fijntjes gebreid en gemaasd Knap hoor
Groetnis Annie

Anoniem zei

Het is mooi geworden en ik hou wel van priegelen! Kan het alleen niet altijd goed zien.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

mieke zei

Het is heel mooi, Annelies.
En ja, dat gepriegel valt niet altijd mee, je voelt soms niet dat je een naald vast hebt.
grtjs Mieke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Het is gewoon een onwijs lief lapje geworden. Ik benijd je!!!
groetjes
Wietske

Joke zei

Dus je hebt het al af?
Wat goed zeg.
Knap ook, dat je hebt doorgezet!

AnitaS zei

Maar het doorzetten loont. Prachtig lapje is het geworden.

Annelies zei

@Joke, ik was gisteren vrij en heb er even de turbo op gezet.

Hennie zei

Ziet er erg mooi fijntjes uit Annelies ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Susan In Texas zei

Your knitting is so delicate and pretty; I've never seen anything like this pattern - so lovely!

Happy times,
Susan in sunny Texas

marcella zei

maar wel een erg mooi resultaat en een heleboel eer van je werk ;)

lheurebleue zei

je hebt er hard aan gewerkt (ik ken die frustraties!) maar het resultaat is prachtig~

berthi zei

Poeh, poeh, wat fijntjes, maar je hebt echt eer van je werk. Het resultaat is prachtig!

Anoniem zei

Wat een monnikenwerk, de aanhouder wint, hij is heel mooi.

Bertie zei

Beeldschoon, het ziet er nu al uit als een antiek, fantastisch.