maandag 3 juni 2013

eerste deel mystery SAL

Gisteren mocht ik van mezelf even een uitstapje maken. In dit geval niet alleen buiten de deur, maar ook op handwerkgebied. Even het patchen aan de kant om het eerste deel van de SAL van Simone van Soed Idee te maken. Als je op Soed Idee klikt kom je op haar blog, waar het gratis patroon staat.

Yesterday I allowed myself to do something different. Among several things I made the first part of the SAL made by Simone of Soed Idee. If you click on Soed Idee you come on her blog, where you find the free pattern.

20 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Leuk randje
Ik heb de andere SAL nog niet eens af, dus ik begin er maar niet aan.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ai, Annelies, wat mooi.........
Je bent begonnen, zo leuk.
groetjes Wietske

Else zei

Leuk uitstapje heb je gemaakt gisteren! Knuffel Else

Lida zei

Je bent al begonnen! Doe je het wel kalm aan en geef je handen wat rust, anders ben je straks veel langer uitgeschakeld, geloof mij een hele maand niets doen is echt geen pretje! Maar mooi wordt het wel!
Groetjes
Lida

sylvia zei

toch maar begonnen, dus....;)
lijkt me een leuk werkje tussendoor!
fijne week, duimen voor de zon: tis nu nog koud.....brr

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat heb je dat snel gedaan en zo netjes. Ik zie dat je de foutjes ook niet meegenomen hebt. Wilde ik ook niet doen.
Groeten, Joke

Annelies zei

@Joke, straks komt onder het blok niet alleen de naam van de maakster van toen, maar ook die van mezelf. Daarom heb ik de fouten die toendertijd zijn gemaakt er uit gelaten.

AnitaS zei

Wat een mooi begin is het.

Berna zei

Een leuker uitstapje kan ik nauwelijks bedenken.
Fijne dag!

Miranda zei

Altijd fijn om aan een nieuw werkje te beginnen! Voorlopig heb ik uitdagingen genoeg om handen...

YBBears zei

Wat leuk al Annelies.

Ik heb mijn borduurlapje eerst een mooi kleurtje gegeven dmv rooibosthee en dat werd weer geweldig.
Het lapje heeft heerlijk in de wind gewapperd,
nu nog even strijken
en dan misschien vanavond de eerste steekjes.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat fijntjes Annelies, die van mij wordt een stuk grover en zelfs dan heb ik nog de loep nodig.

Groetjes
Ines

Jossie zei

Een mooi beginnetje.

Anoniem zei

Ha,jou kwam ik dus tegen tijdens het uitstapje! Heb het ook zonder een fout gemaakt-het is immers mijn werk.
En met borduren belast je je handen minder dan met patchen.
Gezellige dag vandaag en sterkte met je gewrichten.
groetjes,Truus uit Drenthe

Manuela zei

Nice start.

Greetings, Manuela

Johanna Zweden zei

Dat zal schitterend worden Annelies, ga het volgen, want ben echt benieuwd
Fijne week groetjes Joke

Dinah zei

Toch besloten om mee te doen? Het eerste randje is al erg leuk... ik blijf het volgen...

Lieve groet,dinah

Chris zei

Dat ziet er al weer veelbelovend uit.

Guusje, zei

Mooi en wat heb je dat snel gedaan.

Marjan zei

Dat ziet er al weer heel aantrekkelijk uit!