zondag 9 juni 2013

deel 4 af

Gisteren op weg naar Limburg zat ik met het laatste blok op mijn schoot. Zo ging de reis extra snel. Deel vier van de Letters from Belton Grange is voorbereid. 
Je zou eigenlijk het geheel moeten zien. Niet alle blokken hebben evenveel contrast, maar dat is in de originele quilt ook niet en staat erg mooi.
Vandaag weer even in de auto en dan zal het wel borduren worden, want er is weer een nieuw deel van de SAL van Soed Idee.

Yesterday on our way to Limburg I had the last block on my lap. That way our trip went very fast.
Part four of The Letters from Belton Grange is ready.
Not all blocks have the same contrast. You also see that in the original quilt and if you see that quilt it looks very beautiful.
Today I will embroider while sitting besides the driver. This time I will make part 2 of the SAL of Soed Idee.

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede reis Annelies en je blokken zijn mooi geworden-net of er beweging in zit.
Ben ook begonnen met het 2e deel-wat meer borduurwerk dan het 1e deel.
Succes met borduren en gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

@Vandaag niet zo'n reis hoor Truus en ik ben benieuwd hoeveel letters ik kan maken. Ik ben maar op pad.

Berna zei

Mooi die blokken met blokjes.
Goeie reis vandaag en een fijne dag.

Marga (MarPie) zei

Fijne reis en veel borduur plezier.
Ben al blij dat ik wat in de trein kan doen maar volgens mij schud de auto nog meer, dan haak ik af hoor.
Je blokken zien er leuk uit.

Groetjes,
Marga♥

Ria van Kasteel zei

Het zijn erg mooie dansende blokken geworden.

Groetjes Ria ;0))

Annelies zei

@Ik ben echt maar even op pad vandaag hoor, maar ik kan probleemloos in de auto iets doen. Hooguit komt mijn schaartje tussen de stoel en het middenstuk terecht.

FLR zei

Mooie blokken Annelies! Heerlijk is dat hè: ontspannen in de auto zitten patchen! Een collega van DH vroeg zich eens af wat die spelden toch in de deur van de auto deden....(handig stoffen deurbekleding!)
fijne zondag!
Francisca

Margot zei

Geweldig ! Snelle Jelle ben jij !!!
Al maar verplaatsend bezig , met de naald en draad.

Fijne zondag !!!!!

sylvia zei

mooie blokken, zien er 'warm' uit van kleur!
Zal bekennen dat ik steeds minder vaak zit te handwerken in de auto, maar gewoon effe lekker nixen ......
fijne zondag, lieve groet!

katrien zei

Leuk je blokken,veel borduurplezier.

quiltlodge gerda zei

Wat een leuke blokjesblokken!

Manuela zei

Your blocks are beautiful.

Greetings, Manuela

GRANNY'S HOUSE zei

Wat mooi Annelies, allemaal hetzelfde en toch zo verschillend.

Groetjes
Ines

Grit zei

Wonderful blocks. Great work.
Grit

inge zei

mooie blokjes! ik vind het ook altijd zo leuk om in de auto te handwerken, leuk tijdverdrijf!

Chris zei

Ik vind dat best knap, dat naaien in de auto. Ik doe dat nooit, zelfs op hele lange ritten niet. Maar dat komt ook omdat Chago dat niet zo leuk vindt en daar houd ik natuurlijk rekening mee.

AnitaS zei

Mooie blokken zijn het geworden.

Ineke zei

Prachtige blokken, zien er veelbelovend uit. Lijkt me wel heel erg oppassen want ze zijn allemaal verschillend. Mooie stoffen!

In de auto kan ik buiten rijden en kijken niets, anders word ik wagenziek.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken. Veel plezier bij het borduren.

Frederika zei

Mooi die blokken. Wat fijn dat je dat onderweg kunt. Moet ik misschien ook eens proberen tijdens een reis naar Nederland.
Fijne avond Frederika

Rennie zei

Mooi zeg en ik geniet ook altijd dubbel als ik steekjes kan maken tijdens een reisje.

Inge zei

Leuk die blokken!