vrijdag 28 juni 2013

deel 1 pronkrol JB

Heel recent heb ik van iemand een hele mooie, ongevoerde pronkrol mogen kopen. De handwerkrol is 4,35 meter lang en komt uit België.
Ik ben er helemaal weg van !
De komende tijd zal ik af en toe een deel laten zien. 
Let bij dit eerste deel onder anderen eens op het vlindertje met dubbele vleugeltjes.

Recently I was able to buy this beautiful long sampler. It is 171 inches long and was made in Belgium.
I adore it !
The coming weeks I will show you a part now and then.
In this part look at the tiny butterfly with the double wings.

24 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ohh Annelies, wat mooi en wat leuk dat je zoiets moois in je bezit hebt.
Groetjes
Wietske

Rina zei

Schitterend!
Dat is echt een rol waar je mee kan pronken!
Ruim vier meter inspiratie en mooiigheid.

Rennie zei

Wat een geweldig bezit. Volgens mij is dit wel een geschenk uit de hemel. Zo mooi zo verfijnd. Als ik weer eens in Huizen ben, kom ik de pronkrol bewonderen hoor!

katrien zei

Super mooi zo'n pronkrol.

GRANNY'S HOUSE zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig!!! Ik kan nooit begrijpen hoe iemand zo mooi en zo fijntjes kan handwerken, mij lukt het nooit, hoe hard ik het ook probeer.

Groetjes
Ines

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een prachtrol

Supergoof zei

Jeetje Annelies, wat is ze beeldschoon!
:o)

KijkDaarIs zei

jeetje ..meer dan vier meter van die schoonheid....
dat vlindertje..beeldschoon....
Het is in ieder geval goed terecht gekomen!!!
Fijne dag

Hennie zei

Wat een prachtige rol heb je ! ! !
Geweldig dat dubbele vlindertje, vroeger kwam ik dit borduurwerk met dubbele borduursel wel eens tegen op wieg of ledikant lakentjes.

Fijn weekend Hennie.

Lida zei

Wow, wat mooi, ga je hem zo laten of ga je hem toch zelf voeren?
Fijne dag
Lida

AnitaS zei

Wat is dit prachtig borduurwerk. Een echte aanwinst.

Heleni zei

Wow Annelies, wat is DIT schitterend zeg. Dat je zoiets moois zomaar kon overnemen. Het is echt een beauty.
Zo fijntjes geborduurd en dat vlindertje is idd een kunstwerkje.
Veel plezier er van.

Frederika zei

Schitterend handwerk hoor. Fijntjes.

Ria, zei

Prachtig, Annelies. Heel fijn richelieuwerk. Dat bloemenrandje is ook schitterend, zo schuin verlopend. Laat maar gauw het volgende deel zien hoor.

berthi zei

Schitterend! Een prachtige aanwinst! Ik had al van An Moonen gehoord dat de pronkrol een beauty is! Ik kijk uit naar het volgende deel!

Anoniem zei

Nu heb ik op blogs al een brei-rol, een haak-rol en nu een borduur-rol mogen bewonderen. Bijzonder deze laatste. Wat zijn er toch VEEL mooie dingen. Geniet er lekker van. Groetjes Wilma

Annelies zei

@Lida ik ga hem niet voeren. Het is veel te leuk beide kanten te kunnen bekijken.

Wilma Kuin zei

Wat beeldschoon!!

marcella zei

deel een is al prachtig, mooi geborduurd en fijntjes, dat belooft wat!

Guusje, zei

O wat is deze mooi, prachtige technieken zijn er gebruikt.

Marjan zei

Wat een bijzonder bezit. Geweldig!

Sylvaine zei

Quel merveilleux travail ! Merci de le partager avec nous.

sylvia zei

wat een pracht borduurwerk, ben benieuwd wat er nog meer komt!
we hebben dus nog zo'n 4 meter om naar uit te kijken?!
Wat een geluk dat je zoiets op de kop kunt tikken!
fijn weekend,liefs, Syl