zaterdag 16 juni 2012

weer een nieuw patroontje

Wat ben ik toch iedere keer weer blij met een nieuw patroontje voor de breirol. Bedankt Joke van Jookies dat je met regelmaat op je site weer wat toevoegt aan je "broddellap".
In dit patroontje zijn sommige steken verdraaid gebreid. Niet erg, maar wel lastig ze weer op te nemen als je een stukje verkeerd hebt gedaan. Over het resultaat ben ik wel te spreken !


I love it when there is a new pattern available for the knitting sampler. A big thank you for Joke of Jookies. She provides us with the new patterns.
In this pattern you have to knit into back and purl into back. Not easy to put your stitches back on the needle when you did something wrong.
I like the result very much !

18 opmerkingen:

katrien zei

WAt een leuke steek.

Anoniem zei

Hij is echt prachtig!! Ziet er wel ingewikkeld uit.. ;)! Maar.. dat is vast de uitdaging!! Fijn weekend!

Margot zei

Het ziet er ' fijntjes' uit !

Gebruik je ook lichtblauw garen ?
Want zo ' oogt' het op de foto.

Zo te kunnen breien vind ik knap !
En het is zo leuk ,een ' merklap ' op de rol !

Annelies zei

@Margot, het is wit garen, maar de foto is laat op de avond gemaakt. Misschien komt het daardoor.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie breirol gaat het worden, ik heb de patronen opgeslagen voor ooit.

Groetjes
Ines

Made by Meet zei

Schattig patroontje, erg mooi gedaan!
groetjes Meta

Annelein zei

Wat een prachtige breirol wordt dit!!!

Plakhuis zei

Leuk patroontje. Lijkt op het koffieboontje welke ik in de sokken brei.

Miriam zei

A very pretty pattern.

Jeanny zei

Mooi !!
Hier is de rol ook weer helemaal 'bij'!
Fijne dag.

Hilde zei

Dit is weer een mooi stuk.
Fijn weeknd.

Frederika zei

Het nieuwe deel ziet er erg ingewikkeld uit. Mooi hoor!!

Ageeth Dorsman zei

Je breirol wordt prachtig! Ik doe die
andere, van anneleindesign, maar deze
vind ik ook heel erg fraai. En ook ik
kan niet wachten op het volgende deel,
het is echt zo leuk om te doen.
Groetjes van Ageeth

Ineke zei

wat een prachtig stuk is dit, heel erg mooi gedaan!!!
Fijne zondag

Guusje, zei

Wat wordt hij mooi, ben zelf bij patroon 5 ga niet zo snel maar het is wel erg leuk om aan te werken.

sylvia zei

was een leukerd om te doen, he?! Ben nu met de laatste van Annelein bezig, tellen, oppassen, tellen........:)
fijn weekend, liefs, Syl

Marga (MarPie) zei

Ziet er heel leuk uit.

Groetjes,
Marga♥

Anoniem zei

Tsjonge wat ingewikkeld.