vrijdag 29 juni 2012

eendje

Het lijkt misschien of er door mij op het moment weinig gequilt wordt, maar zo om de avond maak ik een blauw huisje.
Ik zou het echter heel leuk vinden deze lap op tijd af te hebben, het is een kraamcadeautje, dus er wordt ook met grote regelmaat geborduurd. Nog vier figuurtjes. Ik lig redelijk op schema.

Maybe it looks like I am not quilting, but I do. Now and then I make a small blue house.
I would love to give this present when the baby of a good friend is born, so I also work on this one.
Only four figurines to go. I think I will make it in time.

16 opmerkingen:

Lida zei

Ziet er zo leuk uit, nu maar hopen dat de baby zich aan het schema houdt! Fijne dag
Lida

Willy zei

Leuk wordt het. Ik hoop dat je het op tijd redt.
Groetjes,

GRANNY'S HOUSE zei

Hij wordt steeds leuker.

Groetjes
Ines

Ans zei

Ik vind hem erg leuk worden.

Ineke zei

Mooi! Handwerk gaat veel tijd inzitten, daarvoor is het dan wel weer mooier.
Fijne dag, Ineke

Anneke zei

misschien kun je als het nodig is, nog even een eindsprintje trekken :-)

Chris zei

toch leuk als afwisseling, zo'n borduurtje. lekker fris ziet het er uit.

ria vogelzang zei

Prachtig!! Wat een lief kadootje!!

mieke zei

Het ziet er heel erg leuk uit.

Noor zei

deze lap schiet al lekker op!
warme groet, Noor

Ineke zei

Annelies, wat wordt dit een mooi borduurtje!
Groetjes, Ineke

http://inekehulzebos.blogspot.com/

Hennie zei

Je borduurwerk wordt super mooi Annelies ! ! !

Groetjes Hennie.

Guusje, zei

Wat is deze ook weer leuk. Hij wordt mooi.

Quibi zei

Ze blijven leuk die Dick Bruna borduursels!!

Ik heb je een sunshine award gegeven, omdat jij mij ook regelmatig een beetje (virtuele) zonneschijn geeft!

Marga (MarPie) zei

Hij begint er ook steeds leuker uit te zien.

Groetjes,
Marga♥

Annelein zei

Wat ben je al ver!!!