maandag 30 april 2012

Vintage Rouge 9

Als jullie in de rechterkolom kijken naar de hele quilt van de Vintage Rouge zien jullie dat ik er nog niet ben. Het begin, de negen blokken in het midden, is er echter. 
Ik wens iedereen een hele fijne Koninginnedag !


If you look in the right column you see a small picture of the total Vintage Rouge quilt. I still need to make a lot more blocks, but the center is finished.
Today we celebrate Queensday in The Netherlands. For those who also celebrate it, enjoy yourselves !

27 opmerkingen:

Frederika zei

Je bent al een heel eind. Ziet er echt mooi uit. Ook een f
ijne koninginnedag gewenst.

Martine zei

Zag ik niet een stukje in Amsterdam liggen?
Het wordt een mooie kerstquilt.

Annelies zei

@Klopt Martine, ik maak hem voor Den Haan &Wagenmakers. Het wordt daar een blok van de maand.

Judith zei

Mooi hoor Annelies, alsof je ook niets te doen hebt!@! Fijne koninginnedag,

Marjan zei

Dit begin mag er zijn! Erg mooi. Fijne dag!

Inge zei

Schitterend Annelies! Ik dacht eerst dat het "mijn kleuren" niet zo waren, maar nu ik dit zie, denk ik daar toch heel anders over.
Jij ook een fijne koninginnedag!

katrien zei

Héél mooi.

Anoniem zei

Super Annelies. Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig naar het eindresultaat te worden.
Fijne dag.

Anneke zei

wat een werk heb je er al weer in zitten! je gaat góed, hij wordt prachtig.

Ineke zei

Prachtig Annelies, heel erg mooi!

quilting Jeannet zei

Het wordt wel een plaatje Annelies, wat zal dat een plezier zijn om aan te werken, steeds de afwisseling.

AnitaS zei

Wat is hij toch mooi. Prachtige stoffen en kleuren.

Guusje, zei

Het ziet er nu al erg mooi uit. Dat heb je trouwens snel gedaan.

Marga (MarPie) zei

Het ziet er echt heel erg leuk uit zo. groen is echt niet mijn kleur maar zo zou ik toch bijna......

Groetjes,
Marga♥

Chris zei

Mooi Annelies, best bewerkelijk.
Heb je genoten vandaag? Ik wel, wat een superweer was het!

Lida zei

Wij hebben genoten van een heerlijke zonnige dag en ik zelfs wat steekjes gezet buiten! Je top wordt prachtig en wat een mooi middenstuk! Veel plezier met de steekjes, groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Mooi middenstuk,..

Annelies zei

@Chris, ik moet de komende 4 dagen werken, dus de wasmachine draaide en ik heb staan strijken.....

mieke zei

Het middenblok is ook erg mooi.

PASSIE FLOWER zei

Heel mooi

lheurebleue zei

zo! dat is alweer een stuk patchwork om U tegen te zeggen!

Elly zei

Wat een prachtige blokken en die kleuren, echt heel mooi. Zou ik hem ook maken? Maar er ligt nog zoveel om af te maken.

Jossie zei

Je schiet toch al op. Het wordt een prachtige quilt met heel aparte kleuren.

Toos zei

Oei, ik ben er een klein beetje verliefd op.

Gert zei

Hoewel je dus nog niet klaar bent, ziet dit er wel erg veelbelovend uit. Mooi werk!

Anoniem zei

Supermooie kleuren. Het is Patchwork met de hoofdletter P!

sylvia zei

wat ziet het er mooi gemaakt uit!!
En dat kleine werkje van Lynette ook, schattig!!!