zaterdag 7 januari 2012

terug uit de Drôme

Even was het voor ons heel rustig. De Franse krant, de Top 2000 via de laptop en af en toe een zonnetje.
We zijn weer terug in een zeer druk leven.
Ik wens iedereen voor 2012 veel geluk, een goede gezondheid en veel creativiteit toe.

For a moment we had a very quiet life. The French newspaper, listening to the Dutch music by internet and now and then a bit of sunshine.
Now we are back in a very busy life.
I wish everyone a year with lots of happiness, good health and a lot of creativity.

45 opmerkingen:

Marjan zei

Ha Annelies! Fijn dat je er weer bent! Ook voor jou en je dierbaren alle goeds voor 2012!

Ellie's Quiltplace zei

Hoi Annelies, ook voor jou en je familie een heel gelukkig en gezond 2012, en natuurlijk ook veel creativiteit ;o)

lheurebleue zei

jij ook de beste wensen voor een heel mooie jaar! leuk dat je er weer bent. maar laat de rust van het franse platteland nog even doorwerken in je leven ...

GRANNY'S HOUSE zei

Fijn dat je weer terug bent, zal wel weer even wennen zijn.

Groetjes
Ines

dutchcomfort zei

De beste wensen voor jou en je gezin Annelies!

betty prins zei

Gezellig dat je er weer bent, de allerbeste wensen voor jou en de jouwen.
Heerlijk zo'n kerstvakantie in het zuiden, geniet nog even na!

Hester zei

Hai Annelies, ook voor jou en je gezin de beste wensen en een gezond creatief 2012.

Johanna Zweden zei

Welkom terug, vond het al zo rustig bij je

Nog een gelukkig Nieuwjaar en veel creativiteit

Gr Joke

Anje zei

Welkom thuis Annelies, voor jou en je dierbaren ook een Gezond, Creatief en Blij 2012 gewenst.
Lieve groetjes Anje.

Anja.M zei

Ook voor jou de beste wensen Annelies.
Quilt groetjes Anja.

Rennie zei

Hey back in town! Een nog beter jaar gewenst!

Supergoof zei

Hè gezellig dat je er weer bent, ik mis je altijd als je op vakantie bent.
Je hebt het vast heerlijk gehad in het Franse huis.
Ik wens jou ook een heel gelukkig 2012 toe!
:o)

Anoniem zei

Welkom terug Annelies en de beste wensen voor 2012.
Groetjes
Maria

katrien zei

Welkom terug.
Ook voor jullie alle goeds in 2012.

Wilma Kuin zei

Welkom terug!!
Ik wens je een heel goed en gezond 2012!!

quilting Jeannet zei

Fijn dat je weer heelhuids terug bent Annelies, en natuurlijk ook nog de beste wensen, dat je maar veel steekjes mag prikken!

petronella zei

Welkom terug!!(toen ik dit had bedacht zag ik dat het ook hierboven stond) We toasten op een nieuw jaar en veel creativiteit!! Bon Santé!! en fijn weekend!

AnitaS zei

Weer terug in het normale leven. Ik wens je en heel gelukkig en gezond 2012.

Rita zei

Hallo Annelies,
Ook voor jou en je familie een heel fijn gezond en creatief 2012. Blij dat je erweer bent.
gr. Rita

Chris zei

Hoi Annelies, fijn dat je weer terug bent! Laat je niet overspoelen hoor!!

Monica zei

Hallo Annelies, jammer dat je je heerlijke rust weer moet verruilen voor drukke dagen, maar voor ons leuk om je weer te horen. Geniet nog even na en kijk alvast uit naar je volgende 'tussenstop'. Een goed 2012

Elly zei

Jij ook Annelies en voor iedereen die je lief is. Kom maar rustig weer terug in je drukke leven.

mieke zei

Ook nog de beste wensen met o.a. veel creativiteit.

Ik had je inderdaad gemist en was al gaan kijken of je terug was naar je oude blog !

Gelijk weer terug in alle druktes en meteen weer gaan werken ?
grtjs Mieke

marcella zei

ha, jij had 'het goede leven' even opgezocht! heel verstandig. Nog de beste wensen voor een goed 2012

Lida zei

Ik miste je al en dacht wel dat je op de Franse toer zou zijn, ik wens je ook een heel gezellig, gezond en creatief 2012, fijn weekend,
Lida

Annelies zei

@Ja, niet altijd hoor, maar wel vaak als het stil is vertoef ik op het Franse platteland van Zuid Frankrijk.

Marians Quiltblog zei

Voor 2012 geluk en gezondheid toegewenst. En dat er maar veel lapjes en draadjes door je handen mag gaan.
Groet Marian

Ineke zei

Hi Annelies, wat heerlijk dat je weer lekker er even ertussenuit was. Voor jou en je familie wens ik ook een goed, gelukkig, gezond en creatief 2012. Groetjes Ineke

Anja zei

Voor jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2012.

groetjes Anja.

Ans zei

Voor jou en je familie ook de allerbeste wensen! Groetjes, Ans

neeftje zei

He, fijn dat je er weer bent! Fijn dat jullie het naar het zin gehad hebben! Nog de beste wensen!
Groetjes

sylvia zei

hey, die Annelies, gezellig dat je er weer bent!!
ik wens je, samen met je mannen, een heel goed 2012!!!
liefs, Sylvia

Judith zei

Jij ook de aller beste wensen!

MarianneD zei

Jij ook de beste wensen voor 2012!
Heerlijk dat je even onthaast bent...sterkte van de week!

Plakhuis zei

Fijn dat je weer terug bent! En jij ook de allerbeste wensen en een heel creatief jaar gewenst.

Guusje, zei

Fijn dat je weer terug bent en ook voor jullie een goed, gezond en creatief 2012 gewenst.

josé zei

Annelies De beste wensen voor het nieuwe jaar.

En dat het maar een super jaar mag worden.

En heerlijk dat je er weer bent, ik had je gemist.

Liefs José En fijn dat je mij weer gevonden hebt.

Ik moet nog flink oefenen met het blog hoe alles moet .

Annelies zei

@José, ik vind het erg leuk dat jij ook weer in blogland bent. Het komt allemaal goed !

Willy zei

Ik wens je nog een heel fijn jaar toe.
Fijn dat jullie er even tussenuit zijn geweest.
Groetjes

Marga (MarPie) zei

Fijn dat je er weer bent en voor jou en de jouwe ook de allerbeste wensen voor 2012.

Groetjes,
Marga♥

KijkDaarIs zei

YES !!,,,she's back !!..;0))
Gezellig....
voor jullie natuurlijk ook de allerbeste wensen...
fijne dag..

Anoniem zei

Hoi Annelies,

Ook van mij de beste wensen voor dit jaar! Dat er maar weer veel mooie dingen uit je handen mogen komen!
Wat lijkt me het heerlijk om een paar weken te horen bij de mensen qui ne connaissent pas la crise!(maar gezien de krant op tafel hoorde jij daar toch niet helemaal bij...;) ).
't Was wel erg stil op je blog, hoor!

Groeten van Digna

Anna zei

Hai Annelies, voor jou ook nog de allerbeste wensen voor 2012!

Balsemien zei

Hoi Annelies, ik wens jou ook een heel fijn, gezond 2012 en ik hoop dat het niet te druk wordt voor je!

Miranda zei

Ik had al zo'n vermoeden....en ook jij een leekr creatief quiltjaar gewenst!