dinsdag 16 oktober 2018

Montpellier


Tijdens ieder verblijf in Frankrijk proberen we een plaats te bezoeken waar we nog nooit geweest zijn.
Nu komen we al heel op jaren in de regio Drôme provençale, dus we moeten wel steeds wat verder weg.
Dit keer bezochten we Montpellier. Voor ons niet echt om de hoek, maar zeker de reis waard. Een hele mooie, schone stad met veel bezienswaardigheden.


Each time we visit France we try to go to a city we have never seen before. 
We are more than familair with the Drôme provençale, so we have to go a bit further for something new.
This time we visited Montpellier. Not nearby for us, but certainly worth going there. A beautiful, clean city with lots of attractions to visit.


5 opmerkingen:

Marja zei

Mooi. Van al die 'pluus' word je toch vrolijk, zelfs als t zou regenen.

Groet,

Annelies zei

@Marja, ik stond er naar te kijken toen een Franse meneer lachend aan me vroeg of het zo soms zou gaan regenen. Deze hingen er tijdelijk voor aandacht voor borstkanker.

BezigeBijMirjam zei

Jullie hebben het weer fijn gehad in Frankrijk las ik in jouw blogjes. En nu nog even nazomeren hier. 🤗

Lida zei

Ik vind dat zo leuk die paraplu's, ik zag ze ook in Deventer. Maar wat een mooie stad en is dat een aquaduct? Toch eens die kant uit! Groetjes
Lida

Ineke zei

Toch best een mooie en goede actie, de roze pluu-tjes. En die tweede foto, heeft wel iets weg van de Arc de Triomph *Ü*