woensdag 26 september 2018

het is een "E"

Soms is het lastig te zien welke letter iets voorstelt, zeker als het in Gotisch letterschrift is geschreven. Het antwoord vond ik dankzij een alfabet op één van mijn schoollapjes.
Is het nu A.G., A.C. of A.F., vroeg ik me af. Het is A.E. ! 
Deze mooie merklap werd in 1924 gemaakt door A.E.

Sometimes it is hard to know what letter it should be, especially when written in Gotic.
I found the answer on an old school sampler in my own collection.
Should it be A.G., A.C. or A.F. ? The answer A.E. !
This sampler was made by A.E. in 1924.

6 opmerkingen:

Else zei

Bijzondere letter E, zo leer je nog is wat op de vroege morgen!! Fijne dag, zwaaizwaai

Marja zei

Keuze uit 4, dat maakt het er niet makkelijker op, mooie lap!

Groet,

Annelies zei

@Fijne dag !
@ Marja het was even puzzelen.

Annelein zei

Leuk zo'n speurtocht... prachtig lapje! De limburgse vind ik ook erg mooi die je de 19e september liet zien...

BezigeBijMirjam zei

Zo leer je en wij leren ook weer wat. Vanochtend naar de Bee geweest. Het was gezellig en rustig.🤗

Ineke zei

Heel apart, zou eerder voor F gaan