vrijdag 7 september 2018

fleurige hexagon malletjes


Ooit, met de nadruk op ooit, wil ik voor een ronde tuintafel in Frankrijk, die 's winters binnenstaat, een hexagonkleed tot aan de grond maken met grote hexagonnen. In mijn gedachten bestaat het kleed al.
Ik wil het maken met 2 inch hexagonnen. Ik ben wel eens jaloers op de mooie malletjes die in oude quilts te vinden zijn. Nu ben ik al een tijdje oude tissues boxen om aan het turnen tot malletjes. 
Natuurlijk gaan de malletjes er ooit weer uit, maar het moet toch een rijk gevoel geven ermee te werken. (dat gevoel heb ik nu al)

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

De eerste stap is gezet, gewoon blijven lopen, hoe langzaam ook en aan het eind van deze wandeling zal je de schat van de regenboog vinden: jouw hexagonkleed! :-)

wilma oud zei

Zal zeker mooi worden en ook ooit eens komen. Fijn weekend. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Lekker aan beginnen je weet maar nooit hoe het leven loopt en voor je uit schuiven .............


Gr Joan.

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk fleurig! Ik zal de kartonnen van de tissue boxen bewaren. Ik gebruik nog al veel tissues. Leuk project! 🤗

Hennie zei

Dat wordt een mooi fleurig kleed Annelies.
Fijn weekend Hennie

Ineke zei

Haha, je zet me op het verkeerde been, ik dacht dat het stoffen malletjes waren, maar het zijn malletjes van de tissue-boxen natuurlijk :-)

Annelies zei

@Klopt. Allemaal kleurige tissueboxen, geen stoffen.