vrijdag 14 september 2018

door met de Christmas Truffles

Als ik dan toch aan het afmaken ben, dan ga ik maar meteen verder. De Christmas Truffels, ook zo'n UFO (unfinished object).
Ik denk dat ik er ongeveer 9 jaar geleden mee begonnen ben. Een hele leuke quilt, maar nooit afgemaakt. Nu gaat het er dan toch echt van komen !

I continue in my finishing mode. The Christmas Truffels, a real UFO (unfinished object)
I think I started it 9 years ago. A lovely quilt, but never finished it. Well here I go !

9 opmerkingen:

Else zei

Oh ja zeker een hele mooie quilt!! Heel veel suc6 met de laatste loodjes. Fijne zonnige dag zwaaizwaai

Anoniem zei

Dit vind ik ECHT een superleuke quilt,wat een tijd heb je die laten liggen .
Ben heel erg benieuwd hoe die er uit ziet als hij klaar is ?

Gr Joke.

Hennie Hogendoorn zei

mooie quilt hoor,en misschien deze kerst wel aan de muur dan

wilma oud zei

Deze UFO is werkelijk een schatje. Zeker mee verder gaan. Fijn weekend en groetjes van Wilma

Annemiek zei

Lekker bezig. Maar dan heb je weer wat moois (voor de kerst)

Hennie zei

Mooie quilt Annelies, misschien hangt hij met kerst.

Succes Hennie.

Ineke zei

Prachtig Annelies, succes!!!

BezigeBijMirjam zei

Wat een leukerd die Christmas Truffels. "Alleen" nog doorquilten?🤗

Annelies zei

@Alleen nog doorquilten en een sluitbies Mirjam. Maar ja, hele pijnlijke handen met quilten.